عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان ترکمن


دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان ترکمن

 در راستای گسترش فرهنگ آموزش های مهارتی، تیرانداز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ در این دیدار فیروزی با اشاره به قابلیت ها و پتانسیل آموزش فنی و حرفه ای گفت: اگر آموزش های فنی و حرفه ای هدفدار باشد و مهارت­آموزی به درستی صورت پذیرد قطعا در موضوع اشتغالزایی به موفقیتهای چشمگیری دست خواهیم یافت و بخشی از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

فرماندار ترکمن در ادامه به تشکیل کارگروهی به دبیری آموزش فنی وحرفه ای اشاره کرد و اظهار داشت: بایستی برنامه ریزی مشخصی صورت بگیرد و کارگروه و یا شورای مهارتی در شهرستان شکل بگیرد تا در گسترش آموزش های مهارتی سازماندهی مشخص و هدف داری صورت بگیرد تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

فیروزی در ادامه بر گسترش آموزش برای زنان سرپرست خانوار تأکید کرد و خاطرنشان کرد: آموزش های مهارتی برای توانمندسازی این بانوان بسیار مهم است چرا که که با این آموزش ها این افراد می توانند روی پای خود ایستاده و در نهایت مشکلات بعدی که آسیب های اجتماعی است کاهش پیدا کند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان هم در این دیدار به استعداد این شهرستان در امر آموزش های مهارتی اشاره کرد و گفت: بندرترکمن نشان داده است که در آموزش های فنی وحرفه ای بسیار زمینه مناسبی دارد و این مسئله را کارآموز اهل یکی از روستاهای این شهرستان نشان داده است که تا مرحله مسابقات جهانی مهارت برزیل توانست پیشرفت کند.

وی در ادامه اظهار داشت: بضاعت و پتانسیل پذیرش آموزش ها غنی و موجود است و  آموزش ها را باید بارور کرد و در این صورت است که کارآموزان و علاقمندان به آموزش های مهارتی استقبال بسیار بالایی از این آموزش ها خواهند داشت.

تیرانداز افزود: باید بر توانمندیها و پتانسیل در حوزه بانوان این شهرستان نگاه ویژه ای شود و این اداره کل گسترش آموزش ها برای بانوان و همچنین تأکید بر مشاغل خانگی را برای بانوان در نظر دارد و برنامه ریزی ها صورت گرفته است تا آموزش ها طبق نیازسنجی های صورت گرفته اجرایی شود.

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان ترکمن

 

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با فرماندار شهرستان ترکمن

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 763
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1115

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 562
بازدید ماه:12737
بازدید سال:12737
بازدید کل:2173248