عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار با مدیران شبکه های مجازی و رسانه های شهرستان ترکمن


نشست فرماندار با مدیران شبکه های مجازی و رسانه های شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست فرماندار با مدیران شبکه های مجازی و رسانه های شهرستان ترکمن

 در راستای اطلاعرسانی در خصوص مبارزه با مواد مخدر نشست فرماندار با مدیران شبکه های مجازی و رسانه های شهرستان ترکمن در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی اظهار داشت: هر چه اطلاع رسانی در سطح جامعه بیشتر شود مردم بصورت درست در جریان مسائل جامعه قرار می گیرند و این قطعا به کاهش مشکلات جامعه کمک خواهد کرد.

فیروزی گفت: این جلسه در راستای مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مبنی بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای خبررسانی و آگاهی بخشی به مردم است. همه ما شاهد هستیم که در جامعه ما خطرات و آسیب های اجتماعی زیاد شده است. آسیب ها از گذشته وجود داشته ولی امروزه متاسفانه خیلی بیشتر شده و روز به روز با تنوع بیشتر در حال آسیب رساندن به جامعه می باشند.

وی افزود: یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی موجود موضوع مواد مخدر (فروش و مصرف آن) است که تبدیل به خطری جدی برای جامعه ما شده، چرا که فروشندگان این مواد به دنبال منافع خود هستند و در راه رسیدن به اهداف خود با جان مردم و جوانان ما بازی می کنند.

فرماندار مواد مخدر را عامل متلاشی شدن خانواده ها در جامعه دانست و گفت: این آسیب ها به گونه ای است که توازن و اعتدال جامعه را بهم می زند و باعث آسیب های دیگر از جمله پرخاشگری و سرقت و .. می شود. لذا باید تلاش کنیم از تمام ابزار ها و امکانات که می تواند جلوی این معضل را بگیرد استفاده کنیم و از رسانه ها و شبکه های مجازی برای کارهای خیر و عام المنفعه یعنی آگاهی بخشی به مردم از مضرات مواد مخدر و راههای پیشگیری از آن استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: ما بایستی از طریق فعالیتهای پیشگیرانه باید افکار عمومی را سوق دهیم به سمت گفتن نه بلند به مواد مخدر، بایستی مردم را با عواقب رفتن به این مسیرآشنا شوند تا جلوی مشکلات بعدی را بگیریم.

نشست فرماندار با مدیران شبکه های مجازی و رسانه های شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 581
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1649

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 168
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1078
بازدید سال:14123
بازدید کل:2174634