عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن با موضوع گروه کاری آموزش و مشاوره خانواده ، و سلامت و کودک، با حضور فیروزی فرماندار، معاون فرماندار و جمعی از مسئولین و کارشناسان عضو کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن گرامیداشت یاد شهدا بویژه سالار شهیدان امام حسین (ع) گفت: قیام آن حضرت در طول تاریخ یکی از عوامل ایستادگی و مقاومت مسلمانان در برابر ظلم و ستم بوده و خواهد بود.

وی اظهار داشت: کشور ایران همواره مورد ظلم واقع شده اما همواره یک فکر و ایده مانع توسعه هجمه دشمنان بوده و آن تفکر حسینی و الگو قرار دادن قیام امام حسین می باشد زیرا که قیام آن حضرت اسوه و الگوی کامل ظلم ستیزی و مبارزه با ظالمان بوده، طوریکه بعد از انقلاب نیز با حاکمیت جمهوری  اسلامی خود را نشان داده و در جنگ تحمیلی  مردم با تفکر حسینی توانستند در مقابل دشمنان بسیار قوی و با پشتوانه، ایستادگی و مقاومت کنند و به پیروزی دست یابند و امروز هم امنیت موجود در کشور را مرهون همین تفکر حسینی و فرهنگ مقاومت و ایثار هستیم.

در ادامه فرماندار با اشاره به اهمیت خانواده گفت: خانواده در واقع مهمترین سلول جامعه است اگر این سلول بمیرد کل جامعه خواهد مرد. حریم و بنیان خانواده بسیار اساسی است.

وی با اشاره به استحکام خانواده ها گفت: خانواده سالم با تربیت ایرانی و اسلامی قطعا می تواند مرکز استقامت در برابر آسیب ها باشد اما خانواه ای با بنیان ضعیف، در مقابل خطرات دشمنان که همواره به دنبال تضعیف اساسی ترین مرکز حیات جامعه است از هم خواهد پاشید، و نهایتا جامعه ای با خانواده های ضعیف، جامعه مستاصلی خواهد شد.

سپس فرماندار با اشاره به هفته کودک گفت:  جامعه ما در آینده توسط همین کودکان امروز ساخته می شود لذا تربیت باید هدف دار باشد و هفته کودک باید فرصتی باشد که ما کودکان مسئولیت پذیر تربیت کنیم که در آینده انسانهای مسئولیت پذیر، رئوف، دلسوز و صادق داشته باشیم.

وی افزود: در کودکی تربیت و آموزش بسیار مهم است زیرا بعد از آنکه کودکان بزرگ می شوند براحتی نمی توان آن ها را تغییر داد. برای کمک و یاری به فرزندان 2 راه وجود دارد: 1- تجربه پدر و مادر 2- آموزش. امروزه تجربیات پدران ومادران پاسخگوی نیاز به بچه ها نیست، خصوصا در حوزه فناوری باید والدین جلوتر از فرزندان باشند زیرا که فناوری همچنان که فرصتی برای رشد و توسعه فراهم آورده، باعث بوجود آمدن بسیاری فسادها نیز شده است لذا آموزش امری ضروری است.

در پایان فرماندار با اشاره به نقش اساسی بانوان در خانواده گفت: موضوع خانواده بسیار حیاتی است و اگر بانوان سالم و خوب باشند قطعا خانواده ها سالم و مستحکم خواهند بود. کارگروه امور بانوان و خانواده چون با بانوان جامعه ارتباط دارد  باید تقویت شود و در حوزه های مختلف و موضوعات جدی جامعه کار کند و اثرات آن در جامعه ساری و جاری شود.

 

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 641
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1683

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 167
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1077
بازدید سال:14122
بازدید کل:2174633