عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن

 در راستای هماهنگی مسئولین دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن در خصوص ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان،  روز یکشنبه مورخ 22 اسفند 95 جلسه ای به ریاست شیرنگی معاون فرماندار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ شیرنگی معاون فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات رویدادی بسیار مهم و حساس است که در تعیین سرنوشت کشور نقشی اساسی دارد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: از نظر داخلی انتخابات در واقع انسجام و وحدت ما را به دنیا به نمایش می گذارد و افراد متخصص انتخاب می شوند و برای آینده، رونق و توسعه کشور تصمیم گیری می کنند . از نظر خارجی مشارکت مردم به دنیا ثابت می کند که مردم ما عل رغم فشارهای اقتصادی و تحریمها و همه مسائل موجود  به نظام و آرمان های نظام و انقلاب وفادارند. و در واقع انتخابات یک عامل بازدارنده برای ما در مقابل دشمنان است.

شیرنگی افزود: انتخابات از این جهت اهمیت دارد که مردم به عنوان اولین و مهمترین رکن در این زمینه بر اساس قانون جمهوری اسلامی ایران حق دارند آزادانه در پای صندوق های رأی حاضر شوند و بطور مستقیم در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند و این فرصتی است که به تک تک افراد جامعه داده شده است و معمولا نظام های دموکراتیک این خصلت را دارند.

معاون فرماندار اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی ایدئولوژیک مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی است و سردمداران زور و زر و در صدر انها استکبار جهانی و استعمارگران شرق و غرب سعی در دخالت در امور و غارت سرمایه های کشور عزیزمان را دارند و برای رسیدن به اهدافشان از راههای مختلف از جمله زیر سوال بردن انتخابات و تشویش اذهان عمومی وارد می شوند.

وی افزود: علیرغم اینکه 38 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می گذرد، در مجموع 38 انتخابات در این مدت در کشور ما برگزار شد و با حضور مردم در پای صندوق های رای  و انتخاب آزادانه به دنیا ثابت کردیم نظام ما یک نظام دموکراتیک است.  

شیرنگی با اشاره به ارکان انتخابات افزود: مردم رکن اول انتخابات هستند و با مشارکت خود وظیفه دارند سرنوشت خود را تعیین کنند. رکن دوم مسئولان و مجریان انتخابات هستند افرادی که باید تلاش کنند زمینه را برای حضور مردم فراهم کنند و امنیت و آرامش را در جامعه برقرار سازند تا مردم با اطمینان خاطر در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با تاکید بر رعایت قانون گفت: باید مر قانون رعایت شود و در این مسیر حرکت کنیم و اجازه ندهیم اعتماد مردم نسبت به نظام و مسئولین صلب شود و با تمام وجود و با تمام امکانات از حق الناس یعنی رأی مردم حفاظت و صیانت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر نتوانیم امکانات و شرایط را  خصوصا در روستاها فراهم کنیم  ممکن است بی انگیزگی  در مردم ایجاد شود و مشارکت صورت نگیرد و در آینده مدیریت روستاها دچار اختلال شود لذا از مسئولین دفاتر پیشخوان و ICT خواست با همکاری در زمینه ثبت نام انتخابات کمک کنند زمینه برای افرادی که قصد خدمت به مردم دارند فراهم شود.

وی در پایان خواستار همکاری مسئولین دفاتر پیشخوان و  ICT  شد و گفت: ان شاا.. با کمک هم بتوانیم این امر مهم را به پیش ببریم و شور انتخاباتی یعنی شرایط و زمینه و بستر را برای مشارکت هر چه بیشتر فراهم کنیم و حماسه ی بزرگی خلق کنیم.

لازم به ذکر است پیش ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز سه شنبه 24 اسفند 95 در دفاتر پیشخوان دولت و ICT  روستایی در سراسر کشور آغاز و داوطلبان برای تایید نهایی ثبت نام از روز 30 اسفند 95 تا 6 فروردین 96 به فرمانداری ها و بخشداری های تابعه مراجعه نمایند.

برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه هماهنگی مسئولان دفاتر پیشخوان و ICT روستایی شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 559
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1989

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 171
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:380
بازدید سال:13425
بازدید کل:2173936