عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار


نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با حضور فیروزی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان ترکمن، شیرنگی معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت انتخابات شورای شهر بندرترکمن، مسئولین و اعضای کمیته های چندگانه ستاد انتخابات شهرستان روز چهارشنبه 6 اردیبهشت در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک بعثت پیامبر اکرم (ص)، به تاثیرات داخلی و خارجی انتخابات اشاره کرد و گفت: از منظر داخلی، انتخابات تزریق خون و انرژی جدید به جامعه در عرصه مدیریت است. وقتی افراد زیادی با افکار و ایده های نو برای اداره بهتر شهر و روستا داوطلب انتخابات می شوند مردم با آگاهی برای مدیریت 4 ساله در شهر و روستای خود تصمیم می گیرند.

وی انتخابات را تمرین دموکراسی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر مردم و دین است و مردم بهترین ها را برای مدیریت 4 سال بعدی انتخاب می کنند.

فرماندار با اشاره به مزایای انتخابات تصریح کرد: حضور مردم و افکار جدید استمرار نظام را تضمین میکند و مشارکت مردم نظام را تقویت می کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه "ما متکی به بمب اتم نیستیم ما متکی به مردم هستیم" گفت: بالاترین ظرفیت برای حفظ نظام مردم هستند و دوام و قوام نظام را موجب می شوند.

فیروزی با اشاره به بعد خارجی انتخابات اظهار داشت: اولین ابزار برای تحلیل نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دشمنان خارجی، مردم و بررسی چگونگی حضور مردم در پای صندوق های رای است. لذا تمام ملت ایران اسلامی بایستی با قوام و اراده اهنین بایستیم و یکبار دیگر با استقبال گسترده از این رویداد سیاسی در 29 اردیبهشت ان شاا.. یکبار دیگر نقشه های پلید دشمنان نظام را نقش بر آب کنیم.

وی افزود:حاکمیت بر اساس دستور رهبری به دنبال برگزاری انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم است. ما به عنوان مسئول اجرای انتخابات وظیفه برگزاری انتخابات سالم و همه جانبه را داریم و با استفاده از همه ابزارهای قانونی که در اختیار داریم برای برگزاری انتخابات سالم در امنیت کامل تلاش می کنیم و از آرای مردم که حق الناس است صیانت خواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان در ادامه با تاکید بر رعایت قانون انتخابات گفت: کاندیداها از هرگونه تخریب، توهین، افترا و تهمت و هر گونخ اقدامی که شایستگی خود را زیر سوال ببرد پرهیز کنند و خارج از حدود و چهارچوب قانون اقدامی انجام ندهند.

برگزاری جلسات هماهنگی با هوادارن و توصیه اکید بر رعایت اصل اخلاق مداری، بیان برنامه ها، وعده ندادن خارج از حدود اختیارات از دیگر مواردی بود که توسط فرماندار بیان شد.

شیرنگی معاون فرماندار ضمن تبریک عید مبعث، با اشاره به انتخابات گفت: انتخابات در کشور ما یک حرکت صوری و نمایشی نیست بلکه سرمایه بزرگی برای تداوم ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است.

وی انتخابات را از مهمترین صحنه های سیاسی کشور دانست و گفت: انتخابات از شاخصه های مهم استقرار یک نظام مردم سالار در جامعه می باشد.

وی افزود: مشارکت سیاسی همواره نقش مهمی در برقراری امنیت، آرامش، رفاه، توسعه و ثبات سیاسی در کشور را ایفا می کند.

شیرنگی استقرار نظام جمهوری اسلامی در جامعه، حاکمیت قانون، مردم سالاری، توجه به حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و همچنین استقرار وحدت، انسجام و همگرایی را از جمله نتایج انتخابات برشمرد و با اشاره به دیدگاه های مکاتب مختلف در این راستا گفت: مکتب اسلام انتخابات را یک حق، تکلیف و وظیفه می داند. مردم بر اساس حقی که قانون اساسی در نظر گرفته می توانند در انتخابات شرکت و سرنوشت خود را رقم بزنند.

 

شیرنگی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای باعث رعب و وحشت دشمنان نظام در راس آن ها استکبار جهانی شده و از این نمایش قدرت در هراسهند و با تمام قوا تلاش می کنند این انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند و مشارکت مردم را به حداقل برسانند.

وی در ادامه ضمن بیان ارکان انتخابات گفت: مردم اولین و مهمترین رکن انتخابات هستند که به حاکمیت و نظام سیاسی معنا، مشروعیت و مقبولیت می دهند. دومین رکن انتخابات احزاب و گروه های سیاسی، شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کنند و مردم را به صحنه بیاورند. رکن سوم مجریان هستند که وظیفه ایجاد بستر برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تزریق اعتماد به جامعه و صیانت از آرای مردم دارند.

وی انتخاب شوندگان ( کاندیداها) و هواداران را رکن چهارم انتخابات برشمرد که نقش بسیار مهمی قبل، حین و بعد از انتخابات ایفا می کنند.

وی ضمن قرائت قانون تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا، تاکید کرد کاندیداها از انجام هرگونه تبلیغاتی که باعث مسمومیت فضای انتخاباتی، تشویش اذهان عمومی و چالش در جامعه شود پرهیز و با رعایت اخلاق اسلامی حرمت خود و سایر کاندیداها را رعایت کنند.

وی با تاکید بر تعامل و سعه صدر از کاندیداها خواست به دور از هرگونه تخریب، ضمن اشرافیت و آگاهی از شهر و ظرفیت ها و پتانسیل های شهر، به بیان برنامه های خود بپردازند و صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خط قرمزها عبور نکنند.

وی همچنین با اشاره به فضای مجازی به عنوان یک روش نوین در تبلیغات انتخابات خواستار استفاده درست و قانونی کاندیداها از آن شد.

در پایان هر یک از کاندیداهای حاضر در جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

 

نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

 

نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

 

نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

 

نشست کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرترکمن با فرماندار

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 798
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2079

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 364
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:822
بازدید سال:13867
بازدید کل:2174378