عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد


همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

  همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده، مسئولین و جمع کثیری از بانوان شهرستان ترکمن روز یکشنبه 10 اردیبهشت در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن؛  فیروزی فرماندار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز کارگر و معلم با اشاره به موضوع انتخابات گفت: انتخابات مقاوم سازی کشور بعد از 4 سال می باشد.
وی اظهار داشت: روز 29 اردیبهشت یکی از روزهایی است که کل دنیا با دقت و ژرف بینی به ایران اسلامی نگاه می کنند و موضوع انتخابات ایران را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند و دلیل این توجه جایگاه کشور ما به مدد رهبری مقام معظم رهبری و شکوهمندی و عظمت ملت ایران است.
فرماندار تصریح کرد: از نظر دید جهانی کشور ایران یک کشور استراتژیک و تاثیرگذار در مسائل اقتصادی، نظامی، فرهنگی  سیاست هایی که توسط دولتها در جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود از نظر نحوه تعامل و ارتباط جهانی مورد توجه جهانیان است و رای مردم به عنوان اصلی ترین و مهم ترین رکن کشور تعیین کننده نحوه این تعامل است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت: امروز ایران قدرتی است که تعادل منطقه ای را حفظ کرده و در تمام مسائل منطقه اثرگذار و نقطه ثبات دنیاست.
وی با اشاره به اقدامات و سیاست های دولت تدبیر و امید گفت: راحتی و آسایش و امنیت و آرامش امروز ما از قبل سیاست های دولت است که باید قدردان باشیم.
فرماندار حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را مایه امید در درون کشور و باعث یاس و دلسردی دشمنان دانست و با اشاره به اینکه بانوان رکن رکین جامعه هستند خواستار نقش پررنگ و حضور حداکثری درپای صندوق های رای انتخابات شد.
در ادامه غفاری مدیرکل امور بانوان و خانواده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، عید مبعث، روز کارگر، معلم و خلیج فارس گفت: انتخابات یکی از مسائل ویژه پیش روی بانوان است.
وی گفت: بانوان از ابتدای آفرینش تاکنون دوشادوش مردان در همه رخدادها نقش مهمی ایفا کرده اند و به دوش گیرنده نیمی از مسائل و فعالیتهای اجتماعی مدنی دینی و .. در جامعه و تشویق کننده نیمه دیگر در حوزه های مذکور هستند.
وی با اشاره به تاثیر بانوان در عرصه های مختلف جامعه با اشاره به آیات قرآن گفت: در همه مسائل اجتماعی تربیتی و.. خطاب وحی هم به مردان و هم به زنان است و در ادیان الهی برابری زن و مرد در استفاده از ظرفیت های جامعه مدنظر است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده با اشاره به نگاه دنیا به انتخابات ایران گفت: مخصوصا به استان ما که اقوام مختلف در آن زندگی میکنند نگاه ویژه تری دارند چرا که به دنبال ایجاد تفرقه و دلسردی در بین ماست و الحمدلله همگرایی و همدلی در استان خصوصا شهرستان ترکمن بسیار قوی است.
وی انتخابات را برگ دیگری از شناسنامه انقلاب دانست و گفت: هیچ ملتی نمی تواند سرنوشت خود را تغییر دهد مگر اینکه خود بخواهد و نظام جمهوری اسلامی ایران این فرصت را به ملت فهیم ایران داده است.
غفاری با اشاره به اقدامات دولت در زمینه های مختلف گفت: دولت تدبیر و امید توانست با کمترین قیمت فروش نفت کشور را از بحران های اقتصادی نجات دهد.
وی با اشاره به شعار هر خانه یک کارخانه  افزود: ان شاا.. به یاری دولت و همت مردم کارآفرین و در تعامل و تفاهم حساب شده با دنیا  شعار فوق را تحقق بخشیم و با حصور حداکثری با رای قاطع افراد متخصص و اصلح را انتخاب کنیم.

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 

همایش "بانوان، حضور حداکثری" در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 580
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2089

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3482
بازدید سال:3482
بازدید کل:2163993