عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست فرماندار با اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن


نشست فرماندار با اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست فرماندار با  اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن

جلسه توجیهی و کارگاه آموزشی روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بندرترکمن روز سه شنبه مورخ 19/2/96 با حضور فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن، شیرنگی معاون فرماندار، دادستان، اعضای هیات اجرایی، روسای ستادهای انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن و مدیران کانال های فضای مجازی و خبرنگاران شهرستان در محل سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان و ورابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار گفت: برگزاری انتخابات سالم با آرامش و امنیت مهمترین وظیفه ماست لذا همگی ما باید از قوانین تبعیت کنیم تا هیچ شائبه ای بوجود نیاید.
 وی با اشاره به اهمیت رعایت قانون افزود: کاندیداها بر اساس قانون و در حیطه اختیارات شورا به ارائه برنامه های خود بپردازند چرا که حدود شورای شهر مشخص است و نباید عوام فریبی صورت گیرد.
وی همچنین گفت: کاندیداها و روسای ستاد انها قوانین و دستورالعمل های تبلیغات هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی که در قالب CD ارائه شد را به دقت مطالعه نمایند تا در زمان تبلیغات تخلفی صورت نگیرد.
فرماندار تاکید کرد: مسئولین ستادهای انتخاباتی مراقب باشند هر پیام و بیانیه ای را در کانال ها قرار ندهند چون عده ای مغرضانه ممکن است به تشویش اذهان عمومی بپردازند مواظب باشید و فقط برنامه های کاندیداها بیان شود.
فرماندار گفت: رای مردم حق الناس است . افرادی که سوگیری بکنند این یعنی ضایع کردن حق الناس است ، هیچ کس حق ندارد سوگیری کند و با آنها برخورد خواهد شد . مردم به این دولتی که مجری انتخابات است اعتماد کرده اند  دولت برآمده از رای مردم و مردم سالاری دینی است و رای مال مردم است و اگر انتخابات درست و سالم برگزار شود حق مردم رعایت خواهد شد .
در ادامه مزیدی دادستان شهرستان با تاکید بر رعایت قانون گقت: همگی باید تلاش کنیم وظایف خود را در چهارچوب قانون به درستی انجام دهیم و بر برقراری امنیت انتخابات و فضایی به دور از تشنج چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی تاکید کرد.
شیرنگی معاون فرماندار در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: انتخابات در کشور ما یک حرکت صوری و  نمایشی نیست بلکه سرمایه بزرگی برای تداوم ارزش ها و دستاوردهای انقلاب است.وی انتخابات را از مهمترین صحنه های سیاسی کشور دانست و گفت: انتخابات از شاخصه های مهم استقرار یک نظام مردم سالار در جامعه می باشد.
وی افزود: مشارکت سیاسی همواره نقش مهمی در برقراری امنیت، آرامش، رفاه، توسعه و ثبات سیاسی در کشور را ایفا می کند.شیرنگی استقرار نظام جمهوری اسلامی در جامعه، حاکمیت قانون، مردم سالاری، توجه به حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و همچنین استقرار وحدت، انسجام و همگرایی را از جمله نتایج انتخابات برشمرد و با اشاره به دیدگاه های مکاتب مختلف در این راستا گفت: مکتب اسلام انتخابات را یک حق، تکلیف و وظیفه می داند. مردم بر اساس حقی که قانون اساسی در نظر گرفته می توانند در انتخابات شرکت و سرنوشت خود را رقم بزنند.شیرنگی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای باعث رعب و وحشت دشمنان نظام در راس آن ها استکبار جهانی شده و از این نمایش قدرت در هراسهند و با تمام قوا تلاش می کنند این انتخابات را کم اهمیت جلوه دهند و مشارکت مردم را به حداقل برسانند.وی ضمن قرائت قانون تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا، تاکید کرد روسای ستادها از انجام هرگونه تبلیغاتی که باعث مسمومیت فضای انتخاباتی، تشویش اذهان عمومی و چالش در جامعه شود پرهیز و با رعایت اخلاق اسلامی حرمت خود و سایر کاندیداها را رعایت کنند. وی با تاکید بر تعامل و سعه صدر از روسای ستادها خواست به دور از هرگونه تخریب،  ضمن اشرافیت و آگاهی از شهر و ظرفیت ها و پتانسیل های شهر، صداقت را سرلوحه کار خود قرار دهند و از خط قرمزها عبور نکنند.وی همچنین با اشاره به فضای مجازی به عنوان یک روش نوین در تبلیغات انتخابات خواستار استفاده درست و قانونی از آن شد.
در ادامه تعدادی از حاضرین به بیان نقطه نظرات  دیدگاه های خود پرداختند که نهایتاً مصوباتی بشرح ذیل منعقد گردید :
- مقرر گردید روسای ستادهای کاندیداهای شورای اسلامی شهر با جدیت و اهتمام لازم نسبت به اجرائی نمودن موارد ذیل اقدام نمایند . 1- تمکین به قانون و عدم عبور از خطوط قرمز توسط روسای ستادها و طرفداران کاندیداها 2- کنترل احساسات و هیجانات به ویژه در جوانان در زمان اعلام نتایج ، پرهیز از ایجاد تنش ، التهاب و راه اندازی کارناوال 3- با هدف ایجاد روشنگری برای حضور و مشارکت گسترده مردم در پای صندوقهای رای و ایجاد شور و نشاط باشد 4- پرهیز از اختلاف ، کدورت ، تهمت ، افترا و اتهام زنی و حفظ حرمتها مد نظر قرار گیرد 5- حفظ و آبرو و آبروداری در اولویت قرار گیرد . مسائل و شئونات اخلاقی و اسلامی رعایت گردد 6- ضمن حفظ هوشیاری از حضور افراد معاند و مساله دار که قصد اختلاف و تفرقه دارند در ستادها جلوگیری شود 7- پرهیز و جلوگیری از انجام تبلیغات مسموم ، ناروا و غیر قانونی.
 

نشست فرماندار با  اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 

نشست فرماندار با  اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 

نشست فرماندار با  اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 

نشست فرماندار با  اصحاب رسانه و روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی شهر بندرترکمن

 


 
 
 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 475
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2128

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3476
بازدید سال:3476
بازدید کل:2163987