عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندرترکمن


حضور فرماندار در نمازجمعه شهر بندرترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان روز جمعه با حضور در میان نمازگزاران شهر بندر ترکمن پیش از خطبه های نماز جمعه در سخنان خود با بیان مسئله احیای اسلام توسط امام راحل و اشاره به حوادث تروریستی تهران، این حرکت کوردلان را محکوم کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ایران اسلامی را کشوری امن دانست و گفت: وجود امنیت و همبستگی یکی از نعمات جمهوری اسلامی است و در این راستا از نیروهای امنیتی و سربازان گمنام تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های انقلاب بالاخص انتخابات گذشته تصریح کرد: این حضور نتایج مثبتی در سطح ملی و بین المللی داشت.

وی افزود شرکت 87 درصدی مردم منطقه در این انتخابات نشان از شعور بالای سیاسی مردم می باشد.

فرماندار شهرستان ضمن تشریح روند برگزاری انتخابات الکترونیکی اظهار داشت: ضریب امنیتی این سیستم بسیار بالاست . وی در قسمتی از سخنان خود ضمن اشاره به جوسازی برخی ازافراد انگشت شمار در خصوص صحت انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان افزود : این افراد انگشت شمار با جوسازی درشبکه های اجتماعی سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند و تقوای الهی و وجدان را زیر پا گذاشتند و این جوسازی به لحاظ اخلاقی کار صحیحی نبود.

وی تصریح کرد: انتخابات برگزار شده کاملاً صحیح ، قانونمند ، دمکراتیک و در سلامت و امنیت کامل برگزار گردید .
آقای فیروزی همچنین به حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره و افزود : مردم در انتخابات ریاست جمهوری افتخارآفرینی کردند و یک بار دیگر به دولت اعتماد نمودند تا این دولت تدبیر و امید بتواند خدمتگزار آنها باشد.
در پایان فرماندار شهرستان از مردم و برگزار کنندگان انتخابات هیئت های نظارت ، اجرایی ، بازرسی ، دستگاه قضایی ، امنیتی و انتظامی و کلیه عوامل دخیل در انتخابات که باعث برگزاری انتخاباتی باشکوه ، سالم توام با امنیت کامل گردید تقدیر و تشکر نمود .
در ادامه حاج آخوند قربان محمد اونق امام جمعه شهر بندرترکمن در خطبه های نماز جمعه ضمن محکوم نمودن حملات تروریستی تهران ، از مردم و نمازگزاران خواست مراقب فرقه های منحرف باشند و در راستای اسلام ناب محمدی حرکت کنند.

همچنین حاج آخوند عبدالرحمن کر امام جمعه شهر بندرترکمن با محکومیت حملات تروریستی تهران گفت : اسلام دین رافت و محبت است و آنانکه با شعار اسلام خون انسانها را می ریزند بویی از اسلام نبرده اند.

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 478
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2193

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 118
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3519
بازدید سال:3519
بازدید کل:2164030