عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی


پیام تبریک فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

 پیام تبریک فرماندار به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

  عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی 26 مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسم الله الرحمن الرحيم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا    
از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردندبعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود را دگرگون نکرده ‏اند. (سوره احزاب ؛ آیه ٢٣)
بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.
آزادگانی که اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پایداری تکلیف خود را به اسلام و ایران عزیز به شایستگی ادا نمودند، آزادگانی که به دنیا نشان دادند لحظه ای دست از دفاع از میهن اسلامی و خاک مقدس کشور و شرف و ناموس ایران و ایرانی برنداشته که امروز نیز این روحیه و ایستادگی در میان همه دلاورمردان ما وجود دارد که نمونه بارز آن شهید محسن حججی بود که با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آورد.
زنده نگه داشتن رشادت ها و صلابت های آزادگان پاکباز را که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند بر خود واجب می دانیم و می کوشیم با تأسی از درس بزرگ  ایثار و پایمردی ایشان، رسالت دینی و انقلابی آزادگان حفظ گردد تا راهگشا و بصیرت افزای نسل ها باشد.
اينجانب به نمایندگی از دولت تدبیر وامید در شهرستان ترکمن، فرارسیدن این روز غرورآفرین و گرانقدر را به تمامی سرافرازان نظام تبريك و تهنيت عرض نموده با گرامی داشت یاد و خاطره جانفشانی، رشادت ها و دلاورمردیهای آنان که هرگز از لوح خاطره ها پاك نمی شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می ماند موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، با بهره گیری از اندیشه بلند حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
عبدالحکیم فیروزی- فرماندار شهرستان ترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 714
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2291

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3490
بازدید سال:3490
بازدید کل:2164001