عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

فرماندار شهرستان ترکمن در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گفت:

امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

  فیروزی فرماندار در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن که صبح امروز با حضور ائمه جمعه اهل سنت و تشیع و سایر مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد؛ گفت: امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به موضوع گردشگری و استفاده از این ظرفیت و پتانسیل بالای شهرستان می باشد.
وی با اشاره به موضوع گردشگری گفت: جمعیت حدود 2 میلیون و 700 هزار نفری گردشگران و مسافران در شش ماهه نخست سال 96 در شهرستان ترکمن، نشان از این است که بندر ترکمن یکی از مقصد های اصلی مسافران در استان محسوب می شود و بایستی در این حوزه با همکاری و همت همه مسئولین برنامه جامعی تدوین و اجرا شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  در خصوص 3 ویژگی مدیران  برتر گفت: اخلاص در عمل، کار فراوان و دلسوزی نسبت به مردم ویژگی هایی هستند که باعث موفقیت مدیران می شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: شاه بیت تمام فعالیت های ما اقتصاد مقاومتی است و در این خصوص به روستای چپاقلی در قالب طرح روستای فاقد بیکار اشاره کرد که طی 5 سال آینده با تلاش و اقدامات همه مسئولین شهرستان این روستا بدون بیکار شود.
فرماندار همچنین به انتخاب روستای پیخی حاجی در قالب طرح شهید شوشتری و بهبود زمینه های عمرانی آن در راستای کاهش آلودگی های اجتماعی و نیز روستاهای پنج پیکر، قره قاشلی و روستاهای اطراف آن و قره سو اشاره کرد که امسال در پهنه اقدامات ماده 27 برنامه ششم با هدف انجام فعالیتهای اقتصادی در راستای توسعه این روستاها قرار گرفته اند.
وی در خصوص آسیب های اجتماعی در شهرستان گفت: یکی از مشکلات عدیده ای که با آن مواجه هستیم آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و .. می باشد که افزایش آن ها زنگ خطری برای شهرستان است و بایستی از طریق آموزش و مداخلات فنی دستگاه های اجرایی کنترل و پیشگیری شود.
فیروزی همچنین با اشاره به اعلام سیاست های اخیر رئیس جمهور  امریکا و اهانت به سپاه پاسداران اسلامی گفت: متاسفانه یکی از دردهای ما حماقت های استکبار جهانی است که با کوته بینی  تمام؛ نهادی که مورد افتخار نظام جمهوری اسلامی و مورد توجه امام و رهبری و مردم است  و با تمام قوا در مقابل تروریسم و اقدامات ابلهانه داعش ایستاده، را تروریسم خواند.
وی افزود: در مقابل سیاستهای استکبار جهانی، مردم ایران با اعتقاد و ایمان به اسلام و قرآن پیرو خط امام و رهبری هستند و در روز" 13 آبان روز مبارزه با استکبار " با حضور پرشور خود همچون سال های قبل جواب استکبار جهانی را خواهند داد.
در پایان فرماندار از زحمات استاندار پیشین دکتر صادقلو تشکر  و قدردانی و برای استاندار فعلی گلستان دکتر هاشمی آرزوی توفیق روزافزون از خداوند متعال نمود.
 

امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

 

امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

 

امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

 

امید ما برای توسعه شهرستان ترکمن به گردشگری است

 


 
 
 
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 407
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2416

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3509
بازدید سال:3509
بازدید کل:2164020