عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حماسه 9 دی پاسخ ملت به فتنه گری ها بود

سرپرست فرمانداری ترکمن در مراسم گرامیداشت 9 دی شهرستان گفت:

حماسه 9 دی پاسخ ملت به فتنه گری ها بود

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 حماسه 9 دی پاسخ ملت به فتنه گری ها بود

  الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن صبح امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی شهرستان در محل مدیریت آموزش و پرورش گفت: پاسخ ملت در 9 دی به تمامی بازی ها وشیطنت ها وفتنه گری هایی بود که عوامل داخلی و خارجی در آن دخیل بودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی در این مراسم  اظهار داشت:حماسه 9 دی روز بصیرت روز بیعت با رهبری و روزی که ملت از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی دفاع کردند و فتنه ها را در نطفه خفه کردند.
وی با اشاره به فتنه های مختلف دشمن از بدو پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در 4 دهه گذشته انواع ترفندها  اعم از نرم افزاری و سخت افزاری را بکار بسته  ولی با ایستادگی این ملت و هوشیاری مدیریت عالی نظام مقام معظم رهبری هیچ گزندی به این مملکت وارد نشده است و ما شاهد استقرار امنیت در مملکت هستیم و ان شاا.. این امنیت پاینده خواهد بود.
سرپرست فرمانداری تصریح کرد: در روزهای اخیر نیز اعلام پایتختی قدس برای رژیم اشغالگر قدس شیطنتی دیگر بود که همه کشورهای اسلامی موضع گرفتند. استراژی امنیت ملی آمریکا که نوک تیز حمله آن به سوی جمهوری اسلامی ایران است، فتنه ای دیگر از سوی استکبار جهانی می باشد که ان شاا.. با درایت و آگاهی و کفایت مقام معظم رهبری در هدایت کشور، همه این ترفندها نقش بر آب خواهد شد.
وی با اشاره به مسائل اخیر در جامعه اذعان داشت: آنهایی که باعث مخدوش شدن ارزش های نظام اسلامی ایران می شوند، جایگاهی در نظام ندارند.
الیاس هیوه چی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خصوص خط فتنه و انتقاد از آنانکه دهه ای همه کاره اند و دهه ای مخالف افزود: همه ما باید از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد) استفاده کنیم و در مسیری قرار گیریم که امنیت و توسعه پایدار حفظ شود و برای این کار همه باید همسو و هماهنگ شویم.
در این مراسم حجت الاسلام مصطفی حقی دادستان کل استان گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب شکوفایی نسل جدیدی در ایران شد که تا کنون ایجاد نشده بود و واژه ای بود که معنی جدیدی در قاموس ما ایجاد کرد و دست خیلی از کشورها از ایران کوتاه شد.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در دنیا قدرت چانه زنی پیدا کرد تا جایی که قدرت های بزرگ دنیا با ایران بر سر میز مذاکره نشستند.
حجت الاسلام حقی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایارن 18 فتنه  دشمن را از 18 تیر گرفته تا فتنه سال 88 مقتدرانه و پیروزمندانه با درایت مقام معظم رهبری و مردم پشت سر گذاشتیم.
وی با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88 اصل نظام را نشانه گرفته بود، خدا دشمنان ما را احمق آفرید طوریکه در روز عاشورای حسینی که شیعه و سنی دلشان برای امام حسین (ع) می تپد، کف زدند و به آتش کشیدند و شادی کردند و روح مردم را جریحه دار کردند و ازین رو مردم به پا خاستند و حماسه 9 دی را دو روز بعد آفریدند و در آنجا مرزبندی ها و صف بندی ها مشخص شد و مشخص شد که چه کسی با انقلاب اسلامی و چه کسی در برابر انقلاب اسلامی است.
وی افزود: آن چیزی که انقلاب اسلامی را پیروز کرده است همین بصیرت مردم است که در بزنگاه ها و در پیچ های تاریخی به کمک انقلاب می آید.
وی با اشاره به نوشته یکی از مجلات غربی گفت: مردم ایران سیاسی ترین کشور جهان است چرا که بلوغ سیاسی ما به حدی رسیده که در تمام حوادث پشت انقلا ب ایستادیم و هر حادثه ای انقلاب را تهدید کند، مردم پای کار می آیند و این نشانه بلوغ سیاسی و فکری است که 13 ساله های ما به بلوغ یک مرد 40 ساله می رسند و حماسه جنگ را می آفرینند و بچه های دانشجوی ما امروز همه بینش سیاسی دارند.
دادستان کل استان تصریح کرد: اولین چیزی که باعث شد ما فتنه 88 را پشت سر بگذاریم به فرموده مقام معظم رهبری بصیرت مردم است و دوم پایبندی به رهبری و نظام است و واقعا مردم پشت سر رهبری ایستادند. به برخی صر وصداها که ایجاد می شود توجه نکنید و اگر قرار باشد قشر متعهد و متدین ما پای کار بیایند، موجی از جمعیت کشور را فرا خواهد گرفت.
وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تمام دولت ها خدمات و صدماتی داشتند که صدمات باید درست و عالمانه نقد شود. امروز بیشتر از همه به وحدت نیاز داریم و هر کس علم تفرقه را بردارد، مردم پاسخ مناسبی خواهند داد.

 حماسه 9 دی پاسخ ملت به فتنه گری ها بود

 

 حماسه 9 دی پاسخ ملت به فتنه گری ها بود

 

 حماسه 9 دی پاسخ ملت به فتنه گری ها بود

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 588
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2536

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 358
بازدید ماه:13043
بازدید سال:13043
بازدید کل:2173554