عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اعتبارات محدود به پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یابد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان؛

اعتبارات محدود به پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یابد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اعتبارات محدود به پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یابد

  میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان عصر روز دوشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ترکمن گفت: با توجه به محدودیتهای بودجه و محدود بودن اعتبارات بایستی به پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه اظهار داشت: با توجه به محدودیت قانون بودجه و آئین نامه اجرایی بودجه سال 96، به هیچ عنوان حق شروع پروژه جدید نداریم تا زمانی که پروژه های شروع شده قبلی به نتیجه برسد.
وی افزود: پروژه هایی که نفع عمومی دارد در اولویت و رده های بالا قرار دهیم و پروژه های مستمر مثل طرح های هادی که در جهت رونق و رفاه روستا و یا پروژه های توسعه شبکه آب و برق در اولویت تخصیص منابع قرار می گیرند و نمیتوان تخصیص آن ها را محقق نکرد.
غراوی با تاکید بر شناسایی سرانه ها و استانداردها در هر حوزه گفت: رؤسای دستگاه ها باید بر حوزه کاری خود مسلط و استانداردها، شاخص ها و سرانه های حوزه خود را بشناسند چرا که برخی نرم ها تاثیرگذاری مستقیم بر توسعه شهرستان دارد و برای تامین منابع کمیته برنامه ریزی بر اساس قابلیت و محدودیت و موانع هر بخش تصمیم گیری عاقلانه نماید.
وی در خصوص مکان یابی پروژه ها بر توجه به 2 نکته مهم تاکید کرد: اول فعالیت در درون شهر با کاربری و طرح جامع مطابقت داشته باشد و ثانیا دسترسی مناسب به آب، برق و .. مناسب لحاظ شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار طرح گردشگری و جزیره آشوراده و زهکشی اراضی کشاورزی را 2 پروژه مهم و تاثیرگذار شهرستان خواند و گفت: با توجه به اینکه جزیره آشوراده قابلیت خوبی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی است جزو محورهای اصلی پیگیری ما در استان است.
وی در پایان با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند تصریح کرد: مردم به گردن ما حق دارند لذا توجه و احترام به مردم و کسب رضایتمندی آنها باید سرلوحه همه مسئولین و کارمندان باشد.

اعتبارات محدود به پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یابد

 

اعتبارات محدود به پروژه های بالای 70درصد پیشرفت فیزیکی تخصیص یابد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 586
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2596

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 67
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3468
بازدید سال:3468
بازدید کل:2163979