عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » راه برون رفت از بیکاری در گردشگری نهفته است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن

راه برون رفت از بیکاری در گردشگری نهفته است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

راه برون رفت از بیکاری در گردشگری نهفته است

  ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در یازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن گفت: راه برون رفت از بیکاری در گردشگری نهفته است و کم هزینه ترین و کم زمان برترین مسیری  است که می تواند ما را به اشتغال هدایت کند و شهرستان ترکمن همه ظرفیت های موجود برای تحقق این هدف را یکجا دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ کریمی با اشاره به جزیره آشوراده گفت: علی رغم مسائل و موضوعات با درایت استاندار موانع رفع شده و امروز آشوراده بستری است آماده برای رونق گردشگری در شهرستان و استان.
وی تعصب مشترک همه مسئولین را حوزه گردشگری خواند و گفت: با استفاده از این نگاه، بخصوص در شهرستان ترکمن  راه برون رفت از مشکلات، گردشگری  و همراهی، همدلی و همیت مجموعه شهرستانی می باشد.
کریمی در ادامه در خصوص طرح های گردشگری شهرستان گفت: طرح مطالعاتی پل ارتباطی گردشگری ساحل به جزیره آشوراده در دست مطالعه می باشد که یک مسیر گردشگری جدیدی برای جزیره می باشد. همچنین با عنایت مدیرکل راه آهن شمال کشور، اعتباراتی برای طرح مطالعاتی موزه راه آهن شمال در شهرستان پیش بینی شده است و مرکز تخصصی صنایع دستی در شهرستان ترکمن به عنوان یکی از پایلوت های صنایع دستی در کشور، در سه ماهه اول سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان افزود: با توجه به اینکه شرایط حضور مسافران در شهرستان ترکمن رو به رشد خواهد بود، در بحث ایجاد و زیرساختها و سرمایه گذاری، 1 میلیارد و 200 میلیون تومان برای چند پروژه هتل و گردشگری تزریق منبع صورت گرفته است.
وی در خصوص ستاد خدمات سفر تصریح کرد: هر ساله با حجم انبوهی از مسافران و گردشگران به شهرستان ترکمن مواجه هستیم لذا انتظارات آنها بایستی مورد توجه و تاکید مسئولین قرار گیرد.
کریمی با اشاره به اعلام آمادگی 4 شهرستان در ایجاد نوروزگاه گفت: امیدواریم ایجاد و برگزاری نوروزگاه و برنامه های خوب در شهرستان ترکمن باعث ماندگاری مسافر و گردشگر در این شهرستان شود.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 466
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2655

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 148
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3549
بازدید سال:3549
بازدید کل:2164060