عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

فرماندار شهرستان ترکمن در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان؛

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

  فرماندار شهرستان ترکمن در دوازدهمین جلسه شورای اداری شهرستان که صبح امروز با حضور حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان، یلقی مشاور دکتر نورقلی پور نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین ادارت و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند و وجود و حضور ما به پشتیبانی شهداست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روزمادر و هفته زن و تبریک 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام گفت: همه دستگاههای اجرایی شهرستان بایستی تکریم ارباب رجوع و بالاخص تکریم و رضایتمندی خانواده های شهدا را در اولویت قرار دهند چرا که به ازای هر میز مدیریتی به تعداد شهدای کربلا شهید داده ایم.
وی در خصوص ستاد توسعه فضای سبز شهرستان گفت: با توجه به افزایش سطح بیابان از 18 هکتار به 600 هکتار در منطقه، بایستی با برنامه و هدفمند در جهت بهبود فضای سبز شهرستان در حوزه شهر و روستا اقدام کنیم و این کار نیاز به همت همگانی و همراهی و همسویی تمامی دستگاه ها دارد و در این راستا نیازمند مشارکت مردمی و سمن ها می باشیم و در صورت بی توجهی به این موضوع، در آینده شاهد ریزگردها خواهیم بود لذا هم بایستی فرهنگسازی هم کار عملیاتی صورت گیرد.
فرماندار در خصوص ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی گفت: تلاش ما بر این است که تمام ظرفیت های شهرستان را فعال کنیم تا گردشگران ایام خوشی داشته باشند و در این راستا ۱۰ کمیته ستاد تسهیلات نوروزی فعال و در حوزه خود در حال فعالیت هستند تا رضایتمندی شهروندان و مسافران عزیز را تامین کنند.
وی تاکید کرد: در ایام تعطیلات نوروزی کشیک ادارات بویژه دستگاه های خدمات رسان به لحاظ ارتباط بیشتر با مردم ار جمله اصناف بانک ها، بهداشت و درمان و .. تنظیم و به دقت پایش و نظارت شود تا خدمات مطلوب به شهروندان در این ایام ارائه شود.
هیوه چی با تاکید بر آگاه سازی مردم از اقدامات و عملکرد انجام شده توسط دستگاه های اجرایی در شهرستان گفت: با توجه به فضاسازی های بیرونی و درونی، دستگاهها اقدامات خود را با استفاده از ظرفیت های مختلف به مردم توضیح و تبیین کنند چرا که انعکاس اقدامات باعث آگاهی و دلگرمی ایجاد امید و نشاط در مردم می شود و هم سویی و پشتیبانی آنها را نیز تقویت خواهد کرد.
وی اظهار داشت: هیچ مسئولی نمی تواند بدون مردم کار کند  مردم ما را محک می زنند و هم همراهی و تقویت می کنند لذا وظیفه ماست که اقدامات خوب نظام و انقلاب را به مردم انعکاس دهیم، درد و دل آن ها را گوش دهیم و برای حل مشکلات آن ها تلاش کنیم تا باعث رضایتمندی آنها شویم.
فرماندار با اشاره به برگزاری همایش هم اندیشی کارآفرینی با حضور ربیعی معاون استاندار در روز یکشنبه 27 اسفند گفت: یکی از مهم ترین مسائل مردم اشتغال است و یکی از مهم ترین اولویت های دولت اشتغالزایی می باشد.
وی در پایان از همه مسئولین شهرستان خواست با برنامه و هدفمند برای جذب اعتبارات حداقل 2برابر نسبت به سال 96 تلاش کنند.

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 

شهدا ارزش های دینی و انقلابی ما هستند

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 384
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2698

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 255
بازدید دیروز: 670
بازدید ماه:12370
بازدید سال:12370
بازدید کل:2172881