عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن در روز عید سعید فطر، صبح روز چهارشنبه 23/03/97 با حضور محمدجواد زنگانه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره) و مسئول دبیرخانه شورای زکات شهرستان و سایر مدعوین در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ زنگانه معاون فرماندار ضمن خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، گفت: در دین مقدس اسلام اعمال و مراسماتی داریم که با شکل گیری انقلاب اسلامی این اعمال و فعالیتها پررنگ تر و نمود بیشتری یافته است، یکی از این اعمال پرداخت زکات فطره در ایام ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر می باشد.
 وی افزود: با عنایت به نزدیک شدن به روز عید سعید فطر و جمع آوری زکات فطره، این جلسه به منظور هماهنگی جهت برنامه ریزی اجرایی و نظارت دقیق تر بر روند جمع آوری زکات فطره تشکیل شده تا شاهد یک وحدت رویه در این خصوص باشیم و از ورود افراد و موسسات بدون مجوز جلوگیری گردد و هم مبالغ جمع آوری شده به افراد نیازمند و مستحق شهرستان پرداخت شود.
 در ادامه رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی( ره)  و مسئول دبیرخانه شورای زکات شهرستان ، گزارشی از نحوه جمع آوری زکات فطره و هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده، ارائه کرد.
در پایان هریک از حضار در جلسه به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.
مصوبات جلسه به شرح ذیل می باشد:
1-مقرر گردید دستگاههای اجرایی در برنامه جمع آوری زکات فطریه نسبت به اعلام مشخصات نیروها شرکت کننده در پایگاهها به کمیته امداد امام خمینی(ره) جهت صدور معرفی نامه اقدام نمایند.
2-مقرر گردید دستگاههای اجرایی در برنامه جمع آوری زکات فطریه ملزم هستند پلاکارد منقوش به آرم شورای زکات شهرستان، شماره پایگاه و شماره مجوز اخذ شده از دبیرخانه شورای زکات شهرستان را تهیه و در محل پایگاه نصب نمایند.
3 مقرر گردید نیروی انتظامی با همکاری دبیرخانه شورای زکات شهرستان، نسبت به اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم در خصوص عدم فعالیت افراد غیر مجاز و برخورد با موسسات خیریه فاقد مجوز اقدام نماید.
4- مقرر گردید اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان دبیرخانه شورای زکات شهرستان هماهنگی اولیه و لازم با ائمه جمعه و جماعت شهرستان در خصوص جمع آوری زکات فطره را معمول نماید.
5-مقرر گردید پس از عملیات جمع آوری زکات، مبالغ جمع آوری شده توسط هر پایگاه، موارد صورتجلسه شده و مبالغ دریافتی مطابق لیست تائید شده دبیرخانه شورای زکات، جهت رفع نیازمندان و محرومین شهرستان هزینه شود و سپس گزارشات جمع آوری و هزینه کرد خود را به دبیرخانه شورای زکات تحویل نمایند  و گزارش نهایی شهرستان توسط دبیرخانه شورای زکات به این فرمانداری ارسال گردد.

جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی نظارت بر روند جمع آوری زکات فطره شهرستان ترکمن برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 507
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2862

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 670
بازدید ماه:12591
بازدید سال:12591
بازدید کل:2173102