عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

فرماندار در جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن؛

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 فرماندار در سومین جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن که با محوریت بزرگداشت روز عفاف و حجاب و روز دختران روز سه شنبه 5 تیر در محل فرمانداری برگزار شد گفت: عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است لذا در بررسی مسأله عفاف و حجاب، اولویت با عفاف می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار اظهار داشت: بسیاری از مسائل ما در حوزه بانوان بالاخص عفاف و حجاب، نرم افزاری است که با تحکم و امر و نهی نمی توان آن ها را حل کرد و باید نرم افزار عفاف را در اذهان نصب کنیم، روی فکر و اندیشه عفاف کار کنیم و از سنین پایین در خانواده ها آموزش های لازم صورت گیرد.
وی افزود: عفاف هم برای آقایان هم برای خانم هاست اما با توجه به حساسیت های موجود در جامعه، عدم رعایت آنها توسط خانم ها نمود بیشتری دارد و مشهود و ملوس است.
فرماندار با اشاره به 21 تیر سالروز عفاف و حجاب گفت: با برنامه ریزی های لازم از ظرفیت این مناسبت ها و مراسمات بایستی استفاده کنیم و ارگان های فرهنگی در راستای ماموریت خود تلاش کنند در حوزه نرم افزاری اقدامات موثری صورت گیرد.
وی در خصوص مسائل بانوان اظهار داشت: بخشی از کار ما در حوزه بانوان بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آن ها می باشد.
هیوه چی گفت:  آسیب های اجتماعی یکی از مشکلات عدیده و از اساسی ترین معضلات جامعه امروزی ماست که عمده آمار آن به حوزه بانوان مربوط می باشد که مستلزم آسیب شناسی، تجزیه و تحلیل و علت یابی و ارائه راهکار می باشد.
وی توانمندسازی خانواده ها در عرصه های مختلف را باعث پیشگیری از وقوع اتفاقات ناگوار دانست و گفت: تلاش در حوزه اشتغال باعث توانمندی اقتصادی خانواده ها خواهد شد و در این مسیر گام اول مهارت اموزی و هدایت به سوی اشتغال است تا آرامشی در حوزه اقتصاد خانواده ایجاد شود و پس از آن مسائل رفاهی باید بررسی شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به 24 تیر روز ملی دختران و ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: دیدگاه فکری دختران ما، مطالبات و انتظاراتشان از جامعه  و نیز انتظارات جامعه از آنها بایستی بررسی و احصا شود و مسیر را طوری تعبیه کنیم آنها صمن استفاده از امکانات رفاهی اجتماعی، تفکرات درست و اصولی خود را حفظ کنند.
وی گفت: از ظرفیت مراسمات و مناسبت هایی که به نام بانوان نامگذاری شده بایستی بخوبی استفاده کینم و برای رفع مشکلات راهکارهای تاثیرگذار ارائه شود تا میزان آسبیب های اجتماعی کاهش یابد.

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 

عفاف محتوا و مظروف، و حجاب ظرف است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 395
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2887

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:919
بازدید سال:13964
بازدید کل:2174475