عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هدف از کارمندی خدمت به مردم است

فرماندار ترکمن در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان؛

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 فرماندار شهرستان ترکمن در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان که صبح امروز با حضور حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: هدف از کارمندی خدمت به مردم است و همه ما به عنوان کارکنان دولت باید پاسخ درست و اصولی و صحیح به ارباب رجوع بدهیم.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار ضمن تبریک عید سعید قربان و غدیرو ولادت امام هادی (ع)، رضایتمندی ارباب رجوع را شرط اول کار و خدمت رسانی دانست و افزود: کارمندان نمونه دارای خصوصیاتی هستند که نسبت به سایر افراد قابل تشخیص هستند و البته بایستی تمامی کارکنان این ویژگی ها را داشته باشند.
هیوه چی در ادامه به خصوصیات کارمندان اشاره و گفت: تقوا و درست کار کردن، کاردانی و پذیرش مسئولیت با تخصص، شرح صدر و مدیریت حب و بغض ها و تطمیع و تهدیدها، مردم دوستی، فروتنی و تواضع در برخورد با ارباب رجوع، نرم خویی و نیک خلقی، تسریع در کار مردم و عدم اتلاف وقت، گشاده رو بودن، حفظ حرمت مردم، امانتداری، عدالت و انصاف از جمله خصوصیات یک کارمند می باشد.
وی با تاکید بر برادری و صمیمیمت و همکاری بین کارمندان گفت: تعامل با همکاران به مثابه یک خانواده موجب آرامش و امنیت در محیط کار می شود.
فرماندار با بیان اینکه رفتار درست کارمند و تبیین و توضیح ارباب رجوع در پاسخ به مطالبات آنها با در نظر گرفتن مقررات و ضوابط اداری بسیار مهم است و باعث اقناع و رضایتمندی افراد خواهد شد، افزود: لازم است همه کارکنان دولت  این خصوصیات را در خود ایجاد و برجسته کنند تا رضایتمندی مردم بالاخص در شرایط فعلی حاصل شود چرا که هجمه های دشمنان زیاد شده و با برنامه های متعدد در صدد ایجاد نارضایتی بین مردم و آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی هستند و با همراهی و پشتیبانی مردم باید این شرایط را مدیریت کنیم و این امکان پذیر نیست جز با همراهی و پشتیبانی و رضایتمندی مردم.
هیوه چی تصریح کرد: مردم ما قدردان و قدرشناس هستند لذا بایستی در حد توان تلاش کنیم مطالبات و مشکلات آن ها را حل کنیم و خدماتی را که انجام می شود بیان کنیم چرا که برخی از خدمات معنوی هستند و نمود فیزیکی ندارند بایستی توضیح داده شود تا مردم آگاه شوند و برخی ازخدمات هم جنیه فیزیکی دارند که بایتسی توضیح داده شود.
وی با اشاره به هفته دولت اظهار داشت: در شهرستان ترکمن 51 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در دست افتتاح و کلنگ زنی داریم که با توجه به اهمیت موضوع اشتغال بایستی تلاش کنیم تا پایان سال تعهد شهرستان (1700نفر) را محقق کنیم.
فرماندار در پایان با بیان اینکه امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است، ضمن تشکر از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با برنامه و هدفمند گام بردارند تا پایان سال خدمات خوبی همراه با رضایتمندی مردم در شهرستان ارائه و جشن انقلاب را با شکوه و عظمت همراه با مردم همدل و قدرشناس برگزار کنیم.

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 

هدف از کارمندی خدمت به مردم است

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 605
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3003

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:919
بازدید سال:13964
بازدید کل:2174475