عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

فرماندار ترکمن در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان؛

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 الیاس هیوه چی فرماندار ترکمن در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان که پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۶ شهریور با حضور رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی و احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان در محل فرمانداری برگزار شد گفت: اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است و این خدمت بزرگی به جامعه می باشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، در خصوص اشتغال گفت: شهرستان ترکمن تاکنون در سال ۹۷ از لحاظ پرداخت ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده و ضمن تشکر از اعضای ستاد اشتغال بر تلاش دستگاهها در انجام تعهد اشتغال شهرستان تاکید کرد.
وی در خصوص دستاوردهای حضور مقامات کشوری در طی ماه گذشته از جمله معاون پارلمانی رئیس جمهور، وزیر نیرو، رئیس کمیته امداد امام (ره) کشور، نمایندگان عضو کمیسیون تحقیقات، فناوری و آموزش مجلس و رئیس بنیاد مستضعفان مطالبی را بیان و کلنگ زنی ۱۲۰۰۰ هکتار اراضی در طرح ملی زهکشی به ارزش ۷۹ میلیارد تومان و اخذ امتیاز احداث آب شیرین کن در منطقه، تخصیص ۶میلیارد اعتبارات تسهیلی مددجویان و ساخت ۷۰ مسکن مددجویان، پیگیری احداث پل روگذر، بررسی مسائل کیفی آموزش و نیازهای فیزیکی مدارس و دانشگاه ها و تحویل ۳۰۰۰ سند کشاورزی و مسکونی به ارزش ۸۱۱ میلیارد ریال و‌ قول احداث چمن مصنوعی استادیوم قاندومی را از جمله این دستاوردها خواند.
فرماندار در خصوص عملکرد ستاد تنظیم بازار گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که برخی سودجویان به دنبال احتکار و گرانفروشی هستند توانستیم تعدادی از انبارهای محتکران را کشف کنیم و در این خصوص در شناسایی این انبارها خصوصا در روستاها بخشداران، دهیاران و شوراها و معتمدین نقش مهمی دارند.
وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم تاکید کرد همه مدیران در راستای توسعه و پاسخگویی به مطالبات مردم شهر و روستاها بپردازند.
هیوه چی همچنین در خصوص بازگشایی مدارس ‌تاکید کرد همه ادارات مرتبط در جهت ایجاد فضای با نشاط برای دانش اموزان در این ایام تلاش کنند.
وی در خصوص طر ح شهید شوشتری گفت: این طرح همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی در محله آسیب پذیر استقلال آغاز شد و بر ادامه اجرای طرح تاکید کرد.
فرماندار در خصوص برگزاری تورنمنت جهانی والیبال تک ستاره ساحلی در شهرستان ترکمن گفت: همه مسئولین شهرستان با کمک هم در راستای آماده سازی و استانداردسازی فضای برگزاری این تورنمنت تلاش کنند.
وی در خصوص برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد همه مسئولین و کارکنان ادارات شهرستان در رژه روز ۳۱ شهریور شرکت کنند.
رئیس شورای اداری شهرستان در خصوص مراسم اربعین حسینی نیزگفت: دو ملت ایران و عراق با وحدت و یکپارچگی و انسجام همه ساله این مراسم را برگزار میکنند و بر پشتیبانی و حمایت از تمهیدات آن تاکید کرد.
رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با اشاره به کاهش ارزش پول ملی و فشارهای اقتصادی گفت: در زمان بررسی لایحه بودجه این موضوع پیش بینی شد و گزینه های مختلف بودجه ای نیز مطرح شد و اکنون بایستی وارد این گزینه های پیش بینی شده شویم تا با تمهیدات دشمن علیه کشور مقابله کنیم.
وی افزود: با توجه به تغییر شرایط بین المللی و منطقه ای، قطعا شرایط اینگونه نمی ماند و دولت و مجلس تمام قوای خود را برای رفع مشکلات به کار بسته اند.
نورقلی پور با اشاره به مشکل کمبود آب شرب در منطقه افزود: طی سفر وزیر نیرو به منطقه، قول احداث یک آب شیرین کن در منطقه گرفته شد تا در بازه زمانی میان مدت این مشکل حل شود.
نماینده مردم غرب استان در مجلس تصریح کرد: حوزه انتخابیه غرب استان، تنها حوزه ای است که تمام سواحل شرف دریای خزر را در اختیار دارد و در طول این سواحل کمترین توسعه ای صورت نگرفته است و در این خصوص گفت: از سرمایه گذارانی برای احداث رستوران های شناور دریایی دعوت به عمل آمده است.
وی در خصوص منطقه آزاد اینچه برون گفت: منطقه آزاد اینچه برون در قالب ۸ لایحه منطقه آزاد تجاری و چندین منطقه ویژه اقتصادی مصوب  و قرار شد گمیشان به عنوان منطقه قرنطینه جدا از منطقه آزاد جهت واردات چوب آلات از روسیه برنامه ریزی شود.
وی در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی گفت: نه تنها شهرستان ترکمن بلکه استان گلستان برای نخستین بار میزبان این مسابقات است.
نورقلی پور در خصوص کمربندی شرقی شهر بندر ترکمن گفت: مطالعات انجام شده و اعتبار لازم در بودجه سال اینده برنامه ریزی شده است.
وی همچنین در خصوص پیگیری مسائل مرتبط با صیادان، توزیع اعتبارات در اختیار نمایندگان مطالبی را بیان کرد و با اشاره به اینکه استان ما یک استان کمتر توسعه یافته در حوزه صنعت است ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد توسعه و شکوفایی استان و کشورمان باشیم و به هدف نهایی که رسیدن به رفاه شهروندان عزیز ایران است دست یابیم.
گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام محرم، و با توجه به ایام حج و گرامیداشت یاد و خاطره فرماندار فقید شهرستان ترکمن "شهیده مرجان نازقلچی" گفت: یکی از مسائل اصلی در کشور توسعه کشور در عرصه های مختلف است.
وی با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی در توسعه هر کشور توسعه منابع انسانی است گفت: یکی از مراکز اصلی تولید منابع انسانی آموزش و پرورش است و لذا خواستار همگرایی و همراهی بخش های مختلف با این ارگان شد.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت آماری شهرستان در حوزه دانش آموزان، فضاهای آموزشی و مدارس، نیروی انسانی و تراکم دانش آموزان و پوشش تحصیلی و .. ارائه داد و گفت: تعداد مدارس شهرستان از حد استاندارد کمتر است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به بیان سیاست های اصلی آموزش و پرورش از جمله: اخلاق مداری و حضور در بین همکاران، دانش آموزان و اولیاء، حذف آزمون در مدارس ابتدایی، توانمندسازی دانش آموزان و درآمد پایدار برای آموزش و پرورش پرداخت.

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 

اولویت نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در ایجاد اشتغال است

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 466
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3054

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 141
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1051
بازدید سال:14096
بازدید کل:2174607