عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

با حضور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

  نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان صبح امروز دوشنبه 26 شهریور  با حضور رامین نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی، الیاس هیوه چی فرماندار ترکمن؛ امیرشیر توماج فرماندار گمیشان،  حسین احمدی فرماندار بندرگز، احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش استان، یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی مدارس استان، محمدباقر مسعودی رئیس دانشگاه فرهنگیان در محل فرمانداری شهرستان ترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار در این نشست که با محوریت بازگشایی مدارس صبح برگزار شد گفت: آموزش در 2 بعد سخت افزاری و نرم افزاری مورد بررسی قرار می گیرد که بایستی به بخش نرم افزاری توجه ویژه ای شود اما به لحاظ وجود معضل در بخش نرم افزاری برنامه ریزی و بررسی های بیشتری صورت می گیرد.
وی با تاکید بر بهبود محتواهای آموزشی گفت: با یاد دادن " بابا آب داد" و " بابا نان داد" به عنوان اولین جملات در مدرسه به کودکان،  وابستگی به پدر و مادر آموزش داده می شود در حالیکه بایستی توانمندی ها و من می توانم ها را به آنها یاد دهیم تا در اجتماع نحوه ارتباط صحیح و رفتار درست را بیاموزند.
هیوه چی با اشاره به آمار آسیب های اجتماعی تصریح کرد: آسیب های اجتماعی امروز جامعه به فرهنگ سازی بر می گردد لذا بایستی به نقش پرورش و آموزش مهارت های زندگی در مدارس توجه کرد  بطوریکه دانش آموز در مدرسه مهارت رفتار اجتماعی را فرا بگیرد.
وی افزود: بیش از 10درصد بودجه شهرستان در کمیته برنامه ریزی شهرستان به آموزش و پرورش تخصیص داده شد و ضمن بیان اینکه در اجرای طرح هادی روستاها تاکید بر معابر منتهی به مدارس در اولویت قرار گرفته شده، تاکید کرد از ظرفیتهای مختلف برای نوسازی و بهسازی مدارس استفاده شود.
در ادامه هر یک از فرمانداران و مدیران کل آموزش و پروش، نوسازی مدارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در حوزه کاری خود به ارائه گزارش پرداختند.
در پایان نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهمیت بازسازی، مقاوم سازی و نوسازی مدارس شهرستان های غرب استان تاکید کرد و در خصوص نحوه توزیع اعتبارات در اختیار نمایندگان مجلس  گفت: 9 میلیارد و 500 میلیون تومان در کمیسیون تلفیق در اختیار هر نماینده مجلس قرار گرفت تا بر اساس ردیف های بودجه ای مصوب توزیع اعتبارات صورت بگیرد.
وی افزود: هر 7 نماینده استان هر کدام 1 میلیارد و 500 میلیون تومان به راه آهن گرگان- مشهد اختصاص دادیم و سعی کردیم در توزیع این اعتبار، توزان و عدالت را رعایت کنیم و بر این اساس اعتبارات در موراد زیر توزیع شد: راه آهن گرگان- بجنورد، احداث باند دوم محور کردکوی- بندرترکمن- آق قلا، توسعه و تکمیل راه های روستایی، ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر گز، احداث فضاهای ورزشی در سطح استان ها ( برای تمام هشرستان ها)، احداث فضای ورزشی در سطح کشور در حوزه انتخابیه(عنوان ملی)، احداث مجتمع ورزشی کردکوی، تامین سیستم های گرمایش و سرمایش مدارس، تجهیز بیمارستان قلب کردکوی و بیمارستان امام خمینی بندرترکمن، احداث بیمارستان گمیشان، توسعه و تکمیل تجهیزات و ماشین آلات حفظ ذخایر ژنتیکی در حوزه شیلات و تکمیل ایستگاه قره سو، اجرای طرح های هادی روستایی و مطالعه و سطح بندی با توجه به نیاز هر شهرستان و کمک به مساجد و بقاع متبرکه و اماکن مذهبی.

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

 

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

 

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

 

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

 

نشست هم اندیشی فرمانداران غرب استان

 




بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 477
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3055

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 443
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:901
بازدید سال:13946
بازدید کل:2174457