عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نیروی انتظامی، پیشانی نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ترکمن؛

نیروی انتظامی، پیشانی نظام جمهوری اسلامی است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نیروی انتظامی، پیشانی نظام جمهوری اسلامی است

 الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته ناجا در شهرستان برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی، پیشانی نظام جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تشکر از تلاش بسیار گسترده و ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان برای خدمت به مردم و برقراری و حفظ امنیت در شهرستان گفت: بخشی از اعتماد عمومی به نظام، از عملکرد نیروی انتظامی حاصل می شود.
هیوه چی اظهار داشت: مسئولیت نیروی انتظامی با نیروی نظامی متفاوت است. مسئولیت نیروی نظامی عمدتا برای امنیت ملی و اکثر مواقع مقابله با تهدیدهای بیرونی و خارجی است لذا تماس نیروی نظامی از لحاظ انجام وظیفه با مردم عادی کوچه و خیابان بسیار کم است اما نیروی انتظامی در حین انجام وظیفه همواره با مردم ارتباط دارد.
وی افزود: مردم؛ شکل حاکمیت، اخلاق و تغییر در رفتار حاکمیت را در چهره نیروی انتظامی و برخورد آن ها می بینند. وظیفه نیروی انتظامی فراتر از مبارزه با جرم، ایجاد نظم است.
فرماندار در ارتباط با وظیفه نیروی انتظامی تصریح کرد: از جرم و نظم بالاتر، مسئولیت امنیت عمومی است که بر عهده نیروی انتظامی می باشد و اگر بخواهیم امنیت را در یک کلمه خلاصه کنیم یعنی زندگی بدون دغدغه یعنی آرامش باطن.
وی افزود: امنیت معنای بسیار وسیعی دارد. تامین امنیت صرفا وظیفه نیروی انتظامی نیست بلکه بخشی از ان را بر عهده دارد بخش بزرگی به عهده فرهنگ است یعنی فرهنگ جامعه باید امنیت را بوجود آورد.
هیوه چی گفت: امنیت کامل با حاکمیت قانون، حاکم می شود نه صرفا با نیروی انتظامی قدرتمند. البته نیروی انتظامی باید قدرتمند و قوی باشد تا در برخورد با اشرار قاطع عمل کند اما اساس امنیت را قدرت تامین نمی کند. لذا وقتی رعایت قانون تبدیل به ارزش شد این سرآغاز نظم، آرامش و امنیت است.
ویتاکید کرد: نیروی انتظامی باید بر پایه اخلاق و قانون با مردم مواجه شود  و اقدامات خود را با پژوهش و تحقیق تلفیق کند. پلیس باید دانش بنیان باشد و مسائل و مشکلات را با تحقیق علمی، تجزیه و تحلیل کند.
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 448
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3096

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 75
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3476
بازدید سال:3476
بازدید کل:2163987