عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد

معاون فرماندار در این جلسه ضمن تشکر از حضور اقشار مختلف مردم بویژه فرهنگیان شهرستان در روز جهانی قدس و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین عید سعید فطر را تبریک گفت و در ادامه با قدردانی از تلاشهای خالصانه تیم مذاکره کننده هسته ای اظهار امیدواری کرد که این توافق که قطعا در راستای منافع ملت ایران صورت گرفت شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشد و همگان از اثرات آن بهره ببرند.

شیرنگی با تاکید بر ضرورت همگانی کردن سوادآموزی گفت: یکی از اقدامات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه ویژه به بیسوادی و تلاش جهت ارتقاء سطح آگاهی جامعه از طریق آموزش می باشد. وی تصریح کرد امروز یکی از شاخصه های توسعه یا عدم توسعه یافتگی میزان پیشرفت علمی و سواد جامعه می باشد که خوشبختانه ما در این زمینه پیشرفتهای خوبی داشتیم و توانستیم با اقدامات مناسب سواداموزی را تا حد زیادی در جامعه نهادینه کرده و میزان سواد را در جامعه بالا ببریم و امروز در این زمینه در جایگاهی قرار داریم که می توانیم با افتخار بگوییم که آمار بیسوادان جامعه به پایین ترین حد خود رسیده است.

معاون فرماندار ترکمن همچنین اظهار داشت: در صورت لزوم این آمادگی را داریم که از طریق بخشداران و با همکاری دهیاران در سطح روستا نسبت به شناسایی و معرفی افراد ب یسواد به آموزش و پرورش اقدام کنیم.

وی در پایان از مسئولان آموزش و پرورش خواست با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب از ترک تحصیل دانش آموزان در نقاط محروم جلوگیری کرده و با توجه به تعطیلات تابستانی شرایط حضور دانش آموزان را برای استفاده از کلاسهای آموزشی در طرح اوقات فراغت فراهم کنند.

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1021
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 716

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 181
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3582
بازدید سال:3582
بازدید کل:2164093