عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه بررسی تغییرات کاربری زمینهای حوزه شهرک ولیعصر شهرستان بندرترکمن


برگزاری جلسه بررسی تغییرات کاربری زمینهای حوزه شهرک ولیعصر شهرستان بندرترکمن

برگزاری جلسه بررسی تغییرات کاربری زمینهای حوزه شهرک ولیعصر شهرستان بندرترکمن

 در پی تغییرات کاربری زمینهای حوزه شهرک ولیعصر شهرستان بندرترکمن نازقلچی فرماندار بندر ترکمن جلسه ای با دادستان و نماینده بنیاد علوی و سازمان ثبت اسناد و شهردار وشورای شهر درمحل فرمانداری برگزار و موضوعات را مورد بررسی قرار دادند.

نازقلچی گفت: در پی دستور العمل استاندار گلستان مبنی بر تغییر هرگونه کاربری زمینهای سطح شهرستان و مراجعات و شکایات چند مالک بر یک قطعه زمین و مشاهده تغییرات کاربری این زمینها جلسه هماهنگی با دستگاههای مرتبط برگزار و مقرر شد کلیه افرادی که در آن محدوده هرگونه ساخت و ساز و یا تغییر کاربری و یا تعویض زمین داشته باشند باید از سازمان ثبت اسناد و شهرداری استعلام و با مجوز از بنیاد علوی مبادرت به معامله و یا هرگونه ساخت وساز داشته باشند.

وی افزود: هرگونه تغییر کاربری و معامله بدون پروانه و مجوز قانونی از دستگاههای اعلام شده تخلف محسوب شده و نسبت به قلع و قمع و معرفی به مراجع قضایی اقدام خواهد شد وکسانی که مبادرت به معامله غیرقانونی می نمایند مسئولیت بعهده خود انان بوده و مراجع قضایی برخورد قانونی خواهند کرد.

در ادامه فرماندار گفت: از کسانی که در این مناطق مبادرت به معامله می کنند برای جلوگیری از ضرر و زیان ایشان باید از شهرداری، سازمان ثبت اسناد و بنیاد علوی استعلام و ومجوزهای مربوطه را کسب نمایند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:33
بازدید سال:13078
بازدید کل:2173589