عضویت    ورود
ورود به سایت
» » با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار جدید بندرترکمن معارفه شد


با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار جدید بندرترکمن معارفه شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار جدید بندرترکمن معارفه شد

 

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار جدید بندرترکمن معارفه شد

 

در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان "عبدالحکیم فیروزی" به عنوان فرماندار جدید بندرترکمن معارفه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این آیین طی سخنانی، با تبریک به سرانجام رسیدن برجام و رفع همه تحریم های ناجوانمردانه غرب علیه ملت ایران، گفت: نتیجه کاری که با تلاش تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران به واقعیت پیوست، یک رخداد بزرگ در تاریخ این کشور خواهد بود و در عرصه بین المللی هم از این مذاکرات به عنوان الگویی از دیپلماسی عزت مندانه و صلح آفرین یاد خواهد شد..

"علی اصغر طهماسبی" با بیان اینکه امروز از اختلاف و تشتت بوجود آمده میان کشورهای اسلامی، بیش از همه رژیم جعلی صهیونیستی و جهان استکبار سود خواهد برد، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم در شرایط فعلی منطقه هر کسی که به اختلافات مذهبی، قومی و قبیله ای دامن بزند، خائن به اسلام است و در جبهه دشمن حرکت می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با بیان اینکه بزرگترین دموکراسی، دادن حق انتخاب به مردم یک کشور است، یادآور شد: شما کدام انقلابی را در جهان سراغ دارید که در کمتر از دو ماه از پیروزی خود، انتخابات و رفراندوم برگزار کند و این قدرت تصمیم گیری را به مردم کشورش بدهد که سرنوشت خودشان را با آراء خود رقم بزنند؟

وی خاطرنشان کرد: قطعاً چنین مدلی از دمکراسی در تمام دنیا بی نظیر و بی سابقه بوده و هست.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: همه ما به اهمیت انتخابات هفتم اسفند واقف هستیم و اعتقاد داریم از جهاتی انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که بصورت همزمان برگزار خواهد شد، قطعاً از مهمترین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب است.

طهماسبی با تأکید بر حضور حداکثری و به میدان آمدن تمامی گروهها و جریانات سیاسی در عرصه انتخابات، گفت: انتظار ما از شورای محترم نگهبان این است که در روند بررسی شکایات داوطلبین رد صلاحیت شده و افرادی که با عدم احراز مواجه شده اند، احقاق حق کنند، تا با حضور همه طیف ها و جریان های سیاسی، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: رعایت اصل قانونگرایی در تمامی مراحل و فرایندهای 18 گانه برگزاری انتخابات سرلوحه کار عوامل اجرایی و اعضای ستاد انتخابات استان بوده و تمامی امور با هماهنگی، همدلی و وفاق بوجود آمده بین دست اندرکاران برگزاری انتخابات به پیش می رود.

رئیس ستاد انتخابات استان همچنین توصیه ای هم به داوطلبان ردصلاحیت شده داشت و اظهار کرد: ما ضمن پیگیری حقوق این افراد از همه آنها می خواهیم با تمکین به قانون، بدانند که دنیا به آخر نرسیده و فرصت برای خدمت به مردم در عرصه های دیگر نیز وجود دارد، بنابراین از همه آنها و هوادارانشان انتظار داریم با شرکت در انتخابات و رفتن پای صندوق های رأی به دنیا نشان دهند ملت ایران، بزرگترین پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی اند.

طهماسبی در پایان با تأکید بر اصل شفاف سازی و اینکه هیچ موضوعی را در انتخابات از مردم مخفی نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: همانطور که در گذشته هم اینگونه نبوده، در این انتخابات هم اجازه نخواهیم داد حتی یک رأی مردم جابه جا شود و از لحظه رأی گیری تا زمان شمارش آراء و اعلام نتایج، از آراء مردم بمانند ناموسمان صیانت و دفاع خواهیم کرد.

لازم به یادآوریست پس از فوت مرحومه مرجان نازقلیچی فرماندار فقید بندرترکمن در فاجعه منا، صادق شیرنگی با حکم سرپرست در سمت فرماندار بندرترکمن فعالیت داشت و بعد از ظهر امروز "عبدالحکیم فیروزی" به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معارفه شد.

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار جدید بندرترکمن معارفه شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1009
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1057

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3553
بازدید سال:3553
بازدید کل:2164064