عضویت    ورود
ورود به سایت
» » بانوان نقش اثر بخش و بی بدیلی در اجتماع دارند

فرماندار شهرستان ترکمن:

بانوان نقش اثر بخش و بی بدیلی در اجتماع دارند

بانوان نقش اثر بخش و بی بدیلی در اجتماع دارند

همزمان با نزدیک شدن به انتخابات 7 اسفند نشست حداکثری حضور بانوان در صحنه انتخابات با حضور بانوان بندرترکمن در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن با اشاره به حضور موثر بانوان در تمام صحنه های اجتماع اظهار داشت: بانوان نقش اثر بخش و بی بدیلی در اجتماع دارند به نحوی که یکی از رکن ها و بازوان مهم هر اجتماعی زنان آن جامعه هستند.

وی با اشاره به حضور موثر و معنادار بانوان برای توسعه و پیشرفت جامعه تصریح کرد: بانوان با حضور معنادار و اثربخش خود ضمن احساس تکلیف در قبال سرنوشت جامعه خویش گامهای موثری را برای رشد و توسعه کشور بر می دارند که انکار ناپذیر است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان کرد: از زمان حضور مرحومه نازقلیچی در فرمانداری بندرترکمن شاهد حضور فعالتر بانوان در عرصه های شهرستان شدیم به نحوی که بندر ترکمن شهرستان موفقی در حداکثر حضور بانوان در عرصه های گوناگون فرهنگی اجتماعی و سیاسی شد لذا خواهان تداوم این راه و مسیر هستیم که با شدت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار خاطر نشان کرد: بانوان ما باید با تداوم راه مرحومه نازقلیچی ادامه دهنده سیاستهای وی و حضور و مشارکت در حوزه های سیاسی اجتماعی شوند چرا که نگاه کشور به این شهرستان نگاه ویژه و مثبتی در حضور حداکثری بانوان در صحنه های اجتماعی است.

فیروزی با اشاره اینکه انتخابات مهمترین حضور است، اضافه کرد: دعوت برای حضور حداکثری در این انتخابات بسیار اساسی است چرا که انتخاب نماینده ای اصلح برای 4 سال آینده تاثیرات فراوانی در قوت یا ضعف شهرستان دارد لذا نماینده منتخب مردم با اثرگذاری خود می تواند موجب توسعه و رونق یا عقب ماندگی شهرستان شود و این نکته بسیارحائز اهمیت است.

این مقام مسئول با اشاره به معضلات و پتانسیلهای موجود شهرستان اضافه کرد: نماینده منتخب اصلح می تواند برای ایجاد شهری سالم و توسعه یافته گامهای موثری بردارد لذا با توجه به معظلات موجود در شهرستان و بحث بیکاری، زمینه های کار در خانواده باید جدی گرفته شود و یکی از فاکتورهای مهم در رسیدن به این اهداف انتخاب اصلح مردم است.

وی با اشاره به استفاده کردن از ایده های بانوان توانمند گفت: برای اینکه آرزوهای منطقه برای رسیدن به توسعه و پیشرفت محقق شود تلاش و حضور شما در صحنه انتخابات بسیار اثربخش است لذا زنان همواره نشان دادند همگام با مردان در تمامی صحنه های جامعه دوشادوش مردان برای پیشرفت و شکوفایی جامعه خود تلاش می کنند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 632
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1145

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 64
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:64
بازدید سال:13109
بازدید کل:2173620