عضویت    ورود
ورود به سایت
» » نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

به میزبانی فرمانداری ترکمن برگزار شد:

نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

نشست مشترک فرمانداران شهرستان های ترکمن، کردکوی، بندرگز، گمیشان و هیات های اجرایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به میزبانی فرمانداری شهرستان ترکمن برگزار شد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن، فرماندار ترکمن در این نشست با بیان اینکه اعضای هیات های اجرایی با هدایت فرمانداران و بخشداران مرحله اول انتخابات را به نحو خوب و مطلوب برگزار کردند، اضافه کرد: انتخابات 7 اسفند 94 جزو نادر انتخاباتی بود که هیچ یک از کاندیداها اعتراضی به انتخابات نداشتند. این وجه بارز انتخابات های گذشته و حال بود.

عبدالحکیم فیروزی اظهار داشت: ما مسئولین در برگزاری هر چه بهتر انتخابات مسئولیت و رسالت سنگینی داریم.

وی ابراز داشت: مردم به سرنوشت خود و کشور توجه دارند و همه ما باید تلاش کنیم زمینه انتخابات شفاف، سالم و قانونمند را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان ترکمن گفت: مردم بدانند ما امانتدار رای آنان و حافظ رای آنان خواهیم بود.
فیروزی همچنین ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات که فضایی رقابتی برای همه کاندیداها فراهم آوردند، افزود: فضا برای برگزاری انتخاباتی سالم و رقابتی کاملا فراهم است و کاندیداها باید تنها در چارچوب قانون فعالیت نمایند.
در بخش دیگر، فرماندار شهرستان بندرگز انتخابات را برای کل مجموعه نظام مهم دانست و گفت: بعد از پيروزی انقلاب اسلامی، انتخابات يکی از فعاليت های مهم در راستای تقويت نظام مقدس جمهوری ايران است.
میرزایی با اشاره به اینکه مهم ترین دغدغه مسئولان نظام برگزاری انتخاباتی سالم است، یادآور شد: تلاش همه ما باید برگزاری سالم و آبرومندانه انتخابات باشد.

فرماندار بندرگز خاطرنشان کرد: با تكيه بر اعتماد بر عوامل اجرايي و نظارت در انتخابات، آموزش هاي لازم و به موقع، بكارگيري افراد شايسته و باتجربه توانستيم انتخابات سالمي را در هفتم اسفند ماه برگزار كنيم.

وی گفت: وظیفه تک تک اعضا هیات اجرایی پرهیز از جانبداری از فرد یا گروه خاص و اجرای صریح قانون است.

فرماندار بندرگز اظهار داشت: اميد داريم با تعامل و همكاري، انتخابات خوبي را در مرحله دوم به مانند مرحله اول با سلامت كامل و رعايت اصل بي طرفي برگزار كنيم.

فرماندار شهرستان گمیشان نیز با اشاره به اینکه ویژگی انتخابات این دوره، تعامل خوب هیأت های نظارت و اجرایی بوده است، ابراز داشت: در این دوره با آموزش دادن به تمام عوامل، تلاش بر دقت بیشتر در اجرای وظایف بوده است.

ضمیر با بیان اینکه مردم گمیشان مشارکت 82درصدی در انتخابات مرحله اول داشته اند، اضافه کرد: امیدواریم بار دیگر شاهد برگزاری پرشور و باشکوه انتخاباتی دیگر در کشور باشیم.

وی افزود: عمل به مرّ قانون سرلوحه کار ما در برگزاری انتخابات بوده و در مرحله دوم نیز چنین خواهد بود و از تمامی ظرفیت ها برای صیانت از آرای مردم و حضور حداکثری در پای صندوق های رای استفاده خواهیم کرد.

رییس ستاد انتخابات گمیشان در ادامه امانتداری، بی طرفی و اجرای کامل قانون انتخابات را از مهمترین ویژگی های اعضای هیات اجرایی برشمرد و خاطر نشان کرد: هیات اجرایی از معتمدین دارای ویژگی های مطروحه در قانون بعنوان نماینده مردم و امین آنان در اجرای انتخابات هستند و بر انجام باشکوه انتخابات اهتمام ویژه ای دارند.

ضمیر اضافه کرد: حساسیت مرحله دوم بسیار بیشتر از مرحله اول است چرا که یک رای سرنوشت یک کاندید را مشخص خواهد کرد.
در بخش دیگر، فرماندار کردکوی با اشاره به هماهنگی، همدلی و همکاری همه مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت، برگزاری انتخاباتی سالم، باشکوه و در آرامش و امنیت در مرحله اول را حاصل این همکاری و همدلی ها دانست.

جمالی به لزوم توجه به حساسیت های موجود در دور دوم برگزاری انتخابات پرداخت و بر حساسیت و دقت نظر بیش از پیش و ضرورت بررسی و بازنگری در ضعف های احتمالی موجود در امر پشتیبانی اجرای در دور اول تاکید کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: همچون دور اول شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه و با مشارکت گسترده باشیم.
گفتنی است در این نشست، یک نفر به نمایندگی از هر یک از هیات های اجرایی، به بیان مطالبی پیرامون برگزاری هر چه بهتر انتخابات پرداختند.

نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

 

نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

 

نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

 

نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

 

نشست مشترک فرمانداران حوزه غرب استان و هیات های اجرایی حوزه انتخابیه

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 952
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1241

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 140
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1050
بازدید سال:14095
بازدید کل:2174606