عضویت    ورود
ورود به سایت
» » متن كامل سخنان نازقلچی در راهپيمایی 22 بهمن


متن كامل سخنان نازقلچی در راهپيمایی 22 بهمن

متن كامل سخنان نازقلچی در راهپيمایی 22 بهمن

فرماندار شهرستان ترکمن در راهپیمایی 22 بهمن بندرترکمن گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ما شاهد تحولات مثبت در بحث اقتصادی، علمی امنیتی و فرهنگی در جامعه مان هستیم. دولت تدبیر و امید توانسته در طول 18 ماه گذشته تورم را از بالای 40 درصد به کمتر از 17 درصد کاهش دهد و از لحاظ رشد اقتصادی کشور را از رشد منهای 6/8 به رشد مثبت 4 درصدی برساند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، متن كامل سخنان مرجان نازقلچی در راهپيمایی 22 بهمن مردم شهرستان ترکمن بدین شرح است:

با درود و سلام خدا به ارواح طیبه شهدای اسلام و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق برای دولت جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهور، عرض سلام و خیرمقدم دارم خدمت شما مردم شهیدپرور شهرستان ترکمن، امامان محترم جمعه و جماعات،روحانیت معظم، مسئولین گرامی، جوانان پرتلاش، بانوان معزز، دانشجویان، دانش آموزان و فرهنگیان ارجمند عرض خیرمقدم ویژه دارم محضر حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا عامری ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات استان گلستان.

سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت دلاور ایران را به محضر مقام معظم رهبری و شما مردم وفادار و انقلابی و همیشه در صحنه تبریک عرض می نمایم.

در حقیقت انقلاب اسلامی هدیه خداوند به ملت ایثارگر، متدین و شجاع ایران بود. مردم ایران دین خدا و رهبر الهی را حمایت و یاری نمود و خداوند هم به آنان پیروزی عنایت فرمود.

نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان به باشگاه هسته ای جهان تبدیل شد و در بعد هوا و فضا نیز جز 6 کشور برتر فضانوردی پیوست و اخیرا نیز پنجمین ماهواره فجر را با موفقیت به فضا پرتاب کردیم و در کنار آن ساخت تجهیزاتی همچون موشک نور، ناوشکن سهند، شناور تندر، قایق های پرنده، ایران را به یکی از برجسته ترین قدرتهای جهان بدل کرده است. به گزار وزارت دفاع آمریکا در خصوص قدرتهای موشک های بالستیک ایران آنها معترفند که قدرت این موشک تا 2015 به حدی خواهد رسید که قادرند ایالت متحده را هدف قرار دهند. رونمایی از صاعقه 2 جت جنگنده نیز صورت گرفت. این موفقیت ها در کشور اسلامی ما بومی شده است.

اسلام هراسی و ایران هراسی را دشمنان به راه انداختند. آنان روزی با ساخت فیلمی ضداسلامی و روزی دیگر با انتشار مطالب ضداسلامی و انتشار کاریکاتور موهن از پیامبر اکرم (ص) به جنگ اسلام و وحدت مسلمانان می آیند ولیکن با نامه ای که رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نوشتند نه تنها این پیام جهانی گردید و توطئه های دشمنان نقش برآب شد بلکه باعث گرایش جوانان غرب به دین مبین اسلام شد. مقام معظم رهبری می فرمایند: امروز باید همه مسلمانان در اقصی نقاط عالم به امت اسلامی و به وحدت اسلامی بیندیشند. اگر ما به امت اسلامی فکر کنیم منافع کشورهایمان هم تامین خواهد شد، وحدت و انسجام اسلامی بین مردم ایران علی الخصوص اقوام، ایران را به عنوان الگوی کشورهای اسلامی و نقطه ی امید مظلومان تبدیل کرده است.

 

دولت ما دولت مردمی است. در طول 36 سال، 35 انتخابات با موفقیت برگزار گردید. دموکراسی که در جمهوری اسلامی اجرا شده در هیچ کجای جهان اجرا نمی شود. با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، جمهوری اسلامی رویکرد روابط مسالمت آمیز را در مناسبات بین المللی در پیش گرفته و در مذاکرات هسته ای 1+5 دکتر ظریف و همکارانشان تاکنون ذره ای از حقوق مسلم ملت ایران عقب نشینی نکرده اند و مذاکرات را با رویکرد مقام معظم رهبری مبنی بر یک مرحله ای بودن توافقات به پیش می برند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب در مقابل اظهارات آمریکایی ها فرمودند دست جمهوری اسلامی ایران بسته نیست و کاملا باز است و این دست آمریکائیها است که بسته است زیرا آنها نمی توانند خواسته های خود مبنی بر جلوگیری از پیشرفت علم و فناوری را برای جمهوری اسلامی تحمیل کنند.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند باید در مذاکرات، تکریم، حرمت و پیشرفت ملت ایران محفوظ بماند. ایشان در خصوص توافق دومرحله ای که ابتدا توافق بر اصول کلی و بعد از مدتی توافق بر جزئیات باشد خاطر نشان کرد چنین توافقی پسندیده نیست زیرا باتجربه ای که از رفتار طرف مقابل داریم توافق صرف در کلیات بهانه ای خواهد شد برای بهانه گیری در جزئیات. اگر توافقی انجام شود باید در یک مرحله و دربردارنده کلیات و جزئیات بایکدیگر باشد.

 

امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ما شاهد تحولات مثبت در بحث اقتصادی، علمی امنیتی و فرهنگی در جامعه مان هستیم. دولت تدبیر و امید توانسته در طول 18 ماه گذشته تورم را از بالای 40 درصد به کمتر از 17 درصد کاهش دهد و از لحاظ رشد اقتصادی کشور را از رشد منهای 6/8 به رشد مثبت 4 درصدی برساند.

 

بودجه کشور ما تنها 30 درصد به نفت اتکا دارد و برای نخستین بار کشور را در اداره اقتصادی از وابستگی به نفت کاهش دادیم و این به معنای برنامه ریزی دولت است.

 

نظام جمهوری اسلامی ایران هیچگاه اسیر زیاده خواهی استکبار نخواهد شد و به پشتیبانی حضور درخشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر گزینه های روی میز آنها را زیر پا خواهد گذاشت.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 2136
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 429

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 365
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:823
بازدید سال:13868
بازدید کل:2174379