عضویت    ورود
ورود به سایت
» » پیگیری مشکلات شرکتهای قایقرانی بندرترکمن با حضور معاون فرماندار


پیگیری مشکلات شرکتهای قایقرانی بندرترکمن با حضور معاون فرماندار

پیگیری مشکلات شرکتهای قایقرانی بندرترکمن با حضور معاون فرماندار

مشکلات شرکتهای قایقرانی بندرترکمن با حضور معاون فرماندار پیگیری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، معاون فرماندار در جلسه ای که به مناسبت پیگیری مشکلات شرکتهای قایقرانی وحدت و آشوراده برگزار شد، گفت: انجام کارهای خدماتی از ضروریات توسعه گردشگری است و با توجه به اینکه شهرستان ترکمن دارای ظرفیت مناسبی در جذب گردشگر در استان می باشد این فرصت بسیار خوبی است که از این توانمندی ارزشمند استفاده کرده تا ضمن ارائه خدمات بهتر و بهینه به مسافرین بستر رونق این صنعت پردرآمد و جذاب را بیش از پیش مهیا کنیم.

شیرنگی اظهار داشت: در زمینه ارائه خدمات هر چقدر قوی تر عمل کنیم و با ایجاد جذابیت و رقابت سالم امکانات بهتر را برای مسافران در اسکله مهیا کنیم به همان نسبت نیز به توسعه، رونق و پیشرفت شهرستان کمک کردیم.

معاون فرماندار شهرستان ترکمن گفت: توسعه گردشگری یک ضرورت اقتصادی است و این واقعیت را هر بار که آمار توسعه این صنعت در سایر کشورها را بررسی و مطالعه می کنیم بیشتر در می یابیم، هدف همه ما خدمت به مردم است هرگز اینگونه تصور نکنیم که وجود رقیب در کنار ما زیان آور است و رقیب را هرگز بعنوان دشمن تصور نکنیم، درحالیکه با رقابت سالم می توانیم ارزش بازار کار خودمان را افزایش داده و حجم و کیفیت کار خود را بالا ببریم.

وی با اشاره به اینکه اگر بجای تنش بدنبال رقابت سالم باشیم، همه خود را عضو یک خانواده می پنداریم، گفت: در همه صنوف رقابت وجود دارد و معمولا دستاورد اغلب رقابتها رشد و پیشرفت و امنیت آن حرفه بوده است.

وی در ادامه گفت: همه نیازمند به پیشرفت هستند و این مهم بدون تلاش امکانپذیر نیست، رقابت می تواند انگیزه کافی به ما جهت ایجاد خلاقیت، نوآوری و بالا بردن کیفیت خدمات دهد تا در نتیجه سود بیشتر عاید ما شود. پس تلاش کنیم تعامل را در دستور کار خود قرار دهیم و بجای دامن زدن به اختلافات برای خدمت بهتر به مردم، جهت تفاهم به یک نقطه واحد و مشترک برسیم.

پیگیری مشکلات شرکتهای قایقرانی بندرترکمن با حضور معاون فرماندار

 

پیگیری مشکلات شرکتهای قایقرانی بندرترکمن با حضور معاون فرماندار

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1114
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 436

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 40
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:40
بازدید سال:13085
بازدید کل:2173596