عضویت    ورود
ورود به سایت
» » فاطمه‌شناسی و تبیین سبک زندگی اجتماعی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است

فرماندار شهرستان ترکمن طی مصاحبه ای اعلام کرد:

فاطمه‌شناسی و تبیین سبک زندگی اجتماعی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است

همایش شهرستانی وحدت فاطمی بمناسبت روز زن در 22 فروردین 94 برگزار می شود به همین مناسبت روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن مصاحبه ای کوتاه با مرجان نازقلچی فرماندار و رئیس شورای آینده پژوهی این همایش انجام داده است.

 

ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای شما، لطفاً در مورد زمان و مکان این همایش توضیحاتی را ارائه فرمائید:

همایش شهرستانی وحدت فاطمی بمناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) به یاری خداوند در روز بیست و دوم فروردین ماه سالجاری 94 در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر بندرترکمن برگزار خواهد شد.

ضرورت برگزاری چنین همایشی را چگونه تبیین می کنید؟

فاطمه‌شناسی و تبیین سبک زندگی اجتماعی فاطمی ضرورت جامعه امروزی است و در این خصوص باید طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی با نگرشی جامع اجرا شود، زیرا هر جامعه‌ای نیاز به الگو دارد و چه الگوئی بهتر از حضرت فاطمه زهرا(س) است جامعه زنان ما می توانند با تاسی از رفتار و گفتار این بانوی بزرگوار بعد معنوی خود را تقویت کرده و از بسیاری از مسائل و معضلات اجتماعی مصون بماند.

دستاوردهای مورد انتظار خود را از برگزاری این همایش بیان نمایید؟

این همایش  فرصتی برای به تصویر کشیدن قابلیت ها، پتانسیل، شایستگی و توانمندی های بانوان است. می خواهیم در کانون گرم خانواده، فرزندانی با سبک زندگی فاطمی تربیت کنیم تا هم کانون گرم خانواده ها پایدارتر و استوارتر شده و هم روح و فکر و راه فرزندان منور به نور اسلام و قرآن و عترت گردد.

امیدوار هستیم انشالله با برگزاری این همایش که مزین شده است به نام مبارک دخت نبی مکرم اسلام (ص) جامعه هدف ما شایستگی های خود را نشان داده و باتوجه به نقشهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن بانوی بزرگوار بتواند نقش واقعی خود را در جامعه ایفا کند.

از آرمان، خط مشی و اهداف این همایش را بیان کنید؟

از آرمان های برگزاری این همایش توانمندسازی و توان افزایی بانوان کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران می باشد. هدایت، حمایت، تسریع، تسهیل و توسعه فعالیت های علمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بانوان از خط مشی همایش وحدت فاطمی می باشد. فرمانداری شهرستان ترکمن و کارگروه امور بانوان و خانواده فرمانداری از برگزاری این همایش چندین هدف را دنبال می کند از آن جمله می توان به ایجاد تعادل و تعامل بین بانوان، تبیین مسئولیت های اجتماعی بانوان، انتقال هر چه بهتر الگوی فاطمی و... را نام برد.

مخاطبان این همایش چه گروه یا گروه هایی هستند؟

مخاطب اصلی این همایش، بانوان هستند اعم از قشر جوان، دانش آموزان دوره دبیرستان، اعضا کارگروه بانوان و خانواده، اعضا کانون بازنشستگان، بانوان شهری و روستایی. هر چند فرصت خوبی برای محققان نیز فراهم می آورد تا ضمن آشنایی با دستاوردها در عرصة توانمندی بانوان به تبادل رأی با یکدیگر بپردازند.

در این همایش از چه کسانی تجلیل می شود؟

از مادران نمونه، بانوان برتر و اعضای کارگروه بانوان و خانواده فرمانداری شهرستان ترکمن تجلیل خواهد شد.

ساختار همایش چگونه می باشد؟

ریاست شورای آینده پژوهی این همایش با اینجانب می باشد. این شورا سه دبیر اجرایی، علمی و فنی نیز دارد که به ترتیب خانمها فرامرزی، قربانپور، عادلی این مسئولیت را برعهده دارند. 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه منهای ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 388
بازدید دیروز: 670
بازدید ماه:12503
بازدید سال:12503
بازدید کل:2173014