عضویت    ورود
ورود به سایت
» » جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ترکمن


جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ترکمن

جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ترکمن

 معاون فرماندار در جلسه ساماندهی اوقات فراغت شهرستان گفت: با توجه به جمعیت قشر نوجوان و جوان جامعه برنامه ریزی جهت ارائه خدمات در این زمینه و اجرای طرحهای متنوع تفریحی، سرگرمی، علمی، دینی و مذهبی و... مستلزم عزم جدی و اقدام زیر ساختی و موثر است. وی افزود باید از قالب شعار و حرف بیرون آمده و اقدامات عملی انجام دهیم.

شیرنگی در ادامه اظهار داشت: جوانان جامعه نیاز به توجه، حامی و هادی دارند و اگر در زمینه خدمت به این عزیزان و آینده سازان غفلت کنیم دیگران از این ظرفیتهای ارزشمند جامعه در جهت معکوس بهره گیری خواهند کرد . وی با اشاره اینکه جامعه کنونی از قالب سنتی خارج شده و تکنولوژی و ارتباطات جای آن را گرفته بیان کرد. امروز اکثر جوانان از انواع و اقسام وسایل ارتباط جمعی برخوردارند و دیگر مثل گذشتگان و پدران و مادران خود فکر نمی کنند و به علت برخورداری از امکانات شرایط فرق کرده است و اگر بی توجه از کنار مسائل عبور کنیم. تهاجم فرهنگی که از مهمترین تهدید است پیش روی جامعه ماست و چالشهای زیادی را پیش روی ما قرار خواهد داد.

شیرنگی افزود جنگ نرم و استحاله فرهنگی خطرناکترین و در عین حال کم هزینه ترین روش برای برتری مسیر جوامع پیرامونی خصوصاٌ جوامع اسلامی از جمله کشور ماست، لذا برای مقابله با این اقدامات مزبوهانه انتظار می رود که همه دستگاههای مسئول از ظرفیت ها و توانمندیهای خود استفاده کنند. وی در ادامه اظهار داشت اجرای برنامه های اوقات فراغت نباید محدود به زمان خاصی مثلا تابستان باشد. بلکه باید در طول سال استمرار داشته باشد تا اثر گذاری آن ملموس باشد و آنچه که در برگزاری اینگونه طرحها باید مورد توجه قرار گیرد کیفیت برنامه و فعالیت ها است که در اولویت کاری باید قرار گیرد.

معاون فرماندار در پایان مطالبی را در خصوص شرکت در انتخابات و حضور حداکثری و صیانت از آرای مردم مطالبی را بیان داشتند.

 جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ترکمن

 

جلسه ستاد ساماندهی اوقات فراغت شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1202
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 968

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1089
بازدید سال:14134
بازدید کل:2174645