عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛ جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان ترکمن به ریاست عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان ترکمن با تبریک و گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر گفت: این دهه محصول جانفشانی افراد کثیری است و ارثیه ای ارزشمند برای آیندگان تا همیشه از کسانی که این فجر را آفریدند یاد کنند.

فیروزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: ما هر چه داریم از حضرت امام است. امام خمینی 3 هدیه ارزشمند تقدیم ملت ایران کرد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی. ما باید قدر این نعمتها و هدایا را بدانیم و قدردان باشیم.

در ادامه فرماندار با اشاره به شأن و جایگاه والای زنان در جمهوری اسلامی گفت: همیشه در راهپیمایی های 22 بهمن حضور باصلابت زنان خصوصا زنان با عفاف و حجاب را داریم و قطعا این نعمت بزرگ و ارزشمندی است.

وی اظهار داشت: شرط بقای جامعه سالم وجود زنان پاک، خوب، توانمند و با ایمان است و در این صورت است که قاطعانه می توان گفت جامعه سالم و پیشرفته ای خواهیم داشت.

عبدالحکیم فیروزی افزود: خانواده رکن رکین جامعه است و خانواده هرچه دارد از بانوان است.

در ادامه فرماندار با اشاره به موفقیت های نظام گفت: موفقیت های عظیم نظام با تدبیر رهبر معظم انقلاب، زحمات دکتر روحانی و گروه مذاکره کننده حاصل شد. تحریمهای ظالمانه برداشته شد. از طریق مذاکره و صحبت توانستیم حقوق خود را بگیریم و امروز ملت های اروپایی برای داشتن روابط با جمهوری اسلامی ایران به صف ایستاده اند. بنابراین در 22 بهمن امسال حضور آحاد مردم و بویژه بانوان بایستی برجسته تر از گذشته باشد، بانوان ظرفیت های خود را بکار گیرند و بانوان شاغل نیز در راهپیمایی حاضر شوند تا این مراسم با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود.

سپس فیروزی با اشاره به موضوع انتخابات تصریح کرد: انتخابات محصول آزادی و از مهمترین امور در نظام جمهوری است. حتی در زمان جنگ با وجود موانع و مشکلات بسیار امام و رهبری بر برگزاری انتخابات تاکید داشتند و این امر محقق شد.

وی افزود: اهمیت انتخابات بسیار بالاست. فکر و ایده نظام ما مبتنی بر این است که رای و نظر مردم بسیار مهم است. بانوان و خانواده ها روز انتخابات در پای صندوق های رای حاضر شوند و با بصیرت و آگاهی، فردی که دلسوز و فدایی مردم است را انتخاب کنند.

فرماندار تصریح کرد: نقش بی بدیل بانوان در همه جا واقعیتی غیرقابل انکار است. ان شاا.. بتوانیم با استفاده بیشتر از ظرفیتهای بانوان و افکار و ایده های آنها بتوانیم گام مثبتی در جهت رشد و توسعه  شهرستان برداریم و در ابعاد مختلف شاهد پویایی شهرستان باشم.

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه کارگروه امور بانوان و خانواده شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1219
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1080

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3492
بازدید سال:3492
بازدید کل:2164003