عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد


اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

 اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95با حضور عبدالحكيم فيروزي فرماندار ، شيرنگي معاون فرماندار،بخشداران روستاهاي تابعه و اعضا شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

فرماندار ضمن عرض سلام و تبريك سال نو نامگذاري سال جديد با عنوان اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبري را خردمندانه توصيف كرد و از تمامي مسئولين شهرستان خواست ضرورت بر اقدام و عمل را سرلوحه كار خود قرار دهند.

وی افزود: مسولين دستگاهها بايد فكر و ايده اقتصادي داشته باشند تا با برنامه ريزي دقيق و ايجاد فرهنگ كار و استفاده از خلاقيت ها و ظرفيت هاي موجود در راستاي تحقق شعار سال تلاش كنند.

نماينده عالي دولت در اين شهرستان گفت: جايگاه ايران اسلامي در حوزه هاي امنيت ، دفاع و استقلال سياسي بر همه جهانيان اثبات شده است اما ضعف در حوزه اقتصاد را هم ميتوانيم با كاهش وابستگي ها كم كنيم ، كه اين با اقتصاد مقاومتي و اتكا به سرمايه هاي داخل كشور و بهره برداري بهينه از آن در تمامي حوزه ها قابل تحقق مي باشد.

فيروزي اظهار داشت: مديران بايستي مبناي كار خود را با برنامه ريزي در راستاي عملي شدن شعار سال با عنوان اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل و بر اساس شاخص هاي ابلاغي رياست محترم جمهوري قرار دهند. وي معيار ارزيابي دستگاههاي اجرايي شهرستان را تحقق اين اهداف عنوان كرد.

فرماندار ضمن تشكر از كليه مسئولين اجرايي در امر برگزاري مرحله اول انتخابات ، اين دوره از انتخابات رابسيار شايسته و خوب عنوان كرد و آن را جزء بهترين دوره ها به لحاظ  وجود عدم شائبه و اعتماد مردم در اين شهرستان بيان كرد.  وي گفت: براساس گزارش وزارت كشور، شهرستان هاي غرب استان از لحاظ رتبه بندي و نحوه برگزاري رتبه اول استاني را به خود اختصاص داده است.

فيروزي در ادامه ضمن تشكر از همكاري  دستگاههاي اجرايي در حوزه تسهيلات نوروزي ،اظهار داشت هماهنگي هاي لازم بين دستگاهها براي رسيدگي به مسائل و معضلات مردم بيشتر شود تا مشكلات كاهش يافته و در جهت رضايتمندي مردم گام هاي موثري برداريم. وي گفت: با انقلاب و مردم براي ارتقاء نظام اسلامي و خدمات رساني پيمان بستيم و افتخار ميكنم خادم اين نظام و مردم بوده وهميشه براي خدمتگزاري آماده هستم.

وی افزود: رسالت ما مسئولین این است که به مردم خدمت کنیم واز مسئولين شهرستاني خواست آينده نگري ، فرهنگ سازي و اطلاع رساني مردم در تمامي حوزه ها ، آموزش هاي لازم در جهت حل مشكلات و معضلات را سر لوحه كار خود قرار دهند. وي خاطر نشان كرد در سال 95 همه مديران مقوله آموزش را با تكيه بر رعايت قانون محور اصلي كار خود قرار داده و از اقدامات انجام شده اين فرمانداري را مطلع نمايند.

در ادامه فيروزي ضمن تقدير و تشكر از دهياران و اعضاي شوراها در راستاي خدمت رساني بهينه به مردم ، از مسئولين شهرستاني خواست مشكلات را با برنامه ريزي و زمانبندي آسيب شناسي كرده و با حضور خود در بين مردم موجبات رضايتمندي آنان را فراهم سازند.وي سال جديد را سال رعايت قانون و اجراي آن با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري عنوان كرد.

اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

 اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

 اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

 اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

 اولين جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن در سال 95 برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 618
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1239

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3475
بازدید سال:3475
بازدید کل:2163986