عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن برگزار شد


جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن برگزار شد

جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن برگزار شد

 جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن با حضور فيروزي فرماندار، معاون فرماندار، بخشداران، دادستان و اعضاي شورای مربوطه در محل سالن اجتماعات اين فرمانداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تركمن ؛ عبدالحکيم فيروزي فرماندار ضمن تبريك حلول ماه رمضان و قبولي طاعات و عبادات به اهميت موضوع جلسه اشاره و گفت: مسئولين بايستي با توجه به شعار سال نگاه ويژه اي به موضوع مواد مخدر داشته باشند و با دقت و فعاليت مستمر مسائل موجود در اين حوزه را بررسي و كاهش دهند.

فيروزي گفت: مواد مخدر ريشه در افكار شيطاني دارد و براي جوامع مختلف خاصه جامعه ما كه با آميزه هاي ديني و اسلامي رشد كرده ، خطرناك است. امروزه مواد مخدر ريشه ها را هدف قرار داده و باعث نابودي مي شود تا جايي كه كيان خانواده را آسيب مي رساند، لذا ما با توجه به اهميت موضوع وظيفه مندیم در اين حوزه اقدامات شايسته اي انجام دهيم.

فرماندار گفت: گامهاي موثري براي مقابله با مواد مخدر وجود دارد. در اين حوزه با توجه به تاكيد مقام معظم رهبري تمامي ارگانها و سازمانها بايستي در حد توان خود براي مبارزه با آن اقدام و عمل كنند. اولين قدم براي مبارزه با اين موضوع حساسيت خود دستگاههاي دولتي و حاكميتي بعنوان يك مساله حياتي مي باشد.

فرماندار دومين قدم براي مبارزه با مواد مخدر را داشتن اطلاعات جامع و كافي بهمراه دانش آن در اين حوزه  دانست و متذكر شد: برنامه ريزي هاي فرهنگي و ارائه پيشنهادهاي اقدامي در حوزه مواد مخدر مي تواند اثربخشي درستي در بين آسيب ديدگان و ديگر افراد بهمراه داشته باشد. ورود روحانيت با ابزارها و امكانات در دسترس و آگاهي دادن مردم از مضررات موادمخدر مي تواند قدم ديگري براي كاهش اين بلاي خانمان سوز باشد.

فرماندار در ادامه گفت: اعضاي شوراي هماهنگي مواد مخدر بايستي راهكارهاي مشاركت مردم در اين حوزه را پيگيري كنند و آگاهي هاي لازم در حوزه مربوطه و آسيب هاي آن را در افكار عمومي اطلاع رساني كنند. دستگاههاي ذيربط برنامه هاي خود را براي موضوع مواد مخدر حساس كنند و از ظرفيت روحانيت و عوامل موثر مردمي براي مبارزه با آن كمك بگيرند.

جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن برگزار شد

 

جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن برگزار شد

 

جلسه شوراي هماهنگي مواد مخدر شهرستان تركمن برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 720
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1356

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:582
بازدید سال:13627
بازدید کل:2174138