عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن


برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن

 جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار، حجت الاسلام منصوری امام جمعه بندر ترکمن و سایر اعضای شورا در محل آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن؛ فرماندار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات گفت: ماه رمضان ماه تربیتی است و به مثابه مدرسه ای است که در رشد و تعالی انسانها تاثیر دارد و آثار تربیتی روزه و نقش آن در سازندگی انسان مشهود است.

فیروزی اظهار داشت: مسائل آموزش و پرورش گسترده و به مانند دریایی است که توجه بیشتری را می طلبد لذا لازم است اولویت بندی شود و نقاط قوت و ضعف شناسایی و بررسی شود.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: مدیریت در سازمانها باید نهادینه شود زیرا بواسطه مدیریت تغییر و تحول در سازمانها ایجاد می شود لذا فایل اطلاعاتی مدیران بایستی تهیه و بررسی شود.

وی افزود: مدیر باید ریزبین، نکته سنج و پیگیر باشد. اگر نگاه مدیریت در کسب اهداف سازمانی و بهره وری تغییر کند تحول ایجاد می شود و تغییرات بوجود آمده مستلزم پیشرفت دانش آموزان می باشد.

فرماندار ادامه داد: تحول در آموزش و پرورش منشأ تحول در جامعه است لذا همه دستگاهها تلاش کنند با همکاری با این نهاد در تربیت فرزندان ایران زمین خاصه شهرستان ترکمن سهم داشته باشند.

فیروزی ضمن تشکر از زحمات عسگری مدیریت پیشین آموزش و پرورش گفت: شورای آموزش و پرورش بایستی روی مسائلی متمرکز شود که بتواند گره گشای بخشی از مشکلات جامعه باشد. پیگیری امورات و برنامه های مرتبط با آن بر اساس شاخص عدالت محوری و ریشه ای صورت پذیرد تا اعتراضات به حداقل برسد. سعی شود با تکیه بر قانون و بر اساس معیار و شاخص ها کارها انجام شود.

وی ضمن آرزوی توفیقات روزافزون برای مدیریت جدید آموزش و پرورش خواست سمت و سوی شورای آموزش و پرورش را به سوی حل مصوباتی که اجرایی و گره گشا باشد پیش ببرد.

شناسایی و راه اندازی کارگروه های تخصصی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن

 

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ترکمن

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 690
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1362

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 476
بازدید دیروز: 670
بازدید ماه:12591
بازدید سال:12591
بازدید کل:2173102