عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ترکمن با حضور شیرنگی معاون فرماندار ، بخشداران و اعضای شورای مربوطه در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن ؛ شیرنگی معاون فرماندار گفت:برای موفقیت در هر کاری نیاز به برنامه ریزی بر اساس ظرفیت و توانمندی جامعه است مطمنا هیچ اقدامی بدون برنامه ریزی بر اساس پیش نیاز ، خروجی مطلوبی نخواهد داشت.

شیرنگی افزود: در دنیای کنونی که عصر تکنولوژی و ارتباطات است هر چقدر که در زمینه علوم مختلف پیشرفتی صورت گیرد به همان مقدار شرایط پیچیده خواهد شد. پیشرفتهای علمی و ماشینی شدن سبک زندگی انسانها را تغییر داده است و امروزه راحت طلبی و آسایش بعنوان یک کالا اساسی مورد توجه همه اقشار قرار گرفته است.

معاون فرماندار گفت: امروزه دیگر افراد کمتر به فکر این هستند که به سبک سختی زندگی کنند و این موضوع کار دولتها و مسئولین را سخت تر کرده است در همین راستا دولتها برای اینکه به مطالبات مردم پاسخ مناسب دهند باید اشرافیت و اطلاعات لازم را در زمینه جامعه آماری بویژه آمار نفوس داشته باشند تا بتوانند نیازمندیهای جامعه را تامین و رضایت مندی مردم را فراهم سازند.

شیرنگی گفت: ثبت وقایع حیاتی بویژه تولد و فوت بسیار مهم و ضروری است هم از جهت برنامه ریزی و به لحاظ امنیتی. در دنیای کنونی که پیچیدگی های خاص خود را دارد از یک کارت شناسایی و شناسنامه می توان استفاده های سوء زیادی کرد. به همین خاطر مسئولان مربوطه در شهرستان و بخشداران و دهیاران در روستاها همکاری کرده و اقدامات لازم را در این زمینه بعمل آورند تا از بروز هر گونه اثرات سوء احتمالی جلوگیری شود.در همین راستا ثبت وقایع چهارگانه به مسئولین کمک خواهد کرد تا با یک برنامه ریزی دقیق و مدون امکانات بهتری را برای مردم عزیز فراهم کرده و جامعه در مسیر رونق و توسعه قرار گیرد.

جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان ترکمن برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 626
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1462

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:51
بازدید سال:13096
بازدید کل:2173607