عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن


پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن، "عبدالحکیم فیروزی" ، فرماندار شهرستان ترکمن، در پیامی سالروز به یاد ماندنی ورود غرور آفرين آزادگان به ميهن اسلامي را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

                                        بسم الله الرحمن الرحيم

 إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ

سوره مبارکه فصلت( آیه ۳۰)

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی  و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شده است. روزی که به عطر حضور دوباره عزیزانی که بوی شهیدان را با خود داشتند، معطر گشته است.

آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که می توانند بر تارک فرهنگ پایمردی این مرز و بوم همچون چراغ راه، همواره بدرخشند، اینان کسانی بودنند که باور و ایمان خود را درسخت ترین شرایط و زیر بد ترین شکنجه های جسمی و روحی صیقل داده و از خود به خدا رسیدند.

زنده نگه داشتن رشادت ها و صلابت های آزادگان پاکباز را که ذخایر معنوی دوران اسارت را در سینه دارند بر خود واجب می دانیم و می کوشیم با تأسی از درس بزرگ  ایثار و پایمردی ایشان، رسالت دینی و انقلابی آزادگان حفظ گردد تا راهگشا و بصیرت افزای نسل ها باشد.

اينجانب به نمایندگی از دولت تدبیر وامید، فرارسیدن این روز غرورآفرین و گرانقدر را به تمامی سرافرازان نظام تبريك و تهنيت عرض نموده با گرامی داشت یاد و خاطره جانفشانی، رشادت ها و دلاورمردیهای آنان که هرگز از لوح خاطره ها پاك نمی شود و تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار می ماند موفقيت همگان را در پيمودن راه شهداي والامقام، با بهره گیری از اندیشه بلند حضرت امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عبدالحکیم فیروزی-فرماندار شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 600
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1538

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 249
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:458
بازدید سال:13503
بازدید کل:2174014