عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس است

استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان های غرب استان؛

دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس است

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس است

 استاندار گلستان در جلسه شورای اداری شهرستان های غرب استان  در شهرستان ترکمن اظهار کرد: دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس برای کسب نتیجه نهایی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن، دکتر حسن صادقلو در این جلسه که با حضور وزیر محترم کشور برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای دولت طی سه سال گذشته در استان و خصوصاً غرب گلستان،گفت:ما در شهرستان ترکمن قریب به 78میلیارد تومان در پروژه هایی غیر از پروژه های ملی که در این منطقه اتفاق افتاده، هزینه کردیم.

وی با اشاره به پروژه های ریلی این شهرستان، گفت: دولت تدبیر و امید مسیر ریلی جدید را پس از انقلاب در اینجا بازسازی کرد و کارخانه واگن سازی شهرستان را احیا نمود.

وی افزود: همچنین دولت در خط آهن قره تپه به گرگان 18 میلیارد تومان هزینه کرد و 26درصد راه آهن اینچه برون که باقی مانده بود را با 76 میلیارد تومان به سرانجام رسانید و همچنین در جهت دوخط سازی مسیر تا گلوگاه 110میلیارد تومان هزینه خواهد شد که امیدواریم در دهه فجر به بهره برداری برسد.

استاندار گلستان گفت: ما در موضوع پروژه گردشگری آشوراده آنچه وظیفه استانی است که همان مطالعات و پیگیری مطالبات است، انجام دادیم و کلیات مسئله مورد توافق قرار گرفته است و در جزئیات نیازمند راهنمایی های شما هستیم.

وی با اشاره به پروژه هایی که در حدفاصل اینچه برون تا نوکنده اجرایی شده، گفت: مطالعات آزاد راه نوکنده به آشخانه انجام شده و دستورات ویژه وزارت راه را کسب کرده و مناقصه آن در حال انجام است که نیازمند مساعدت ویژه شماست.

دکتر صادقلو گفت: در شهرستان بندرگز در دولت یازدهم 237 پروژه با اعتبار قریب به 150میلیارد تومان و با اشتغال 712نفر در طول این دولت در این شهرستان به بهره برداری رسانده ایم.

وی افزود: در شهرستان آق قلا پروژه هایی با اعتبار 157 میلیارد تومان و اشتغال 760نفر به بهره برداری رسید و در شهرستان گمیشان نیز پروژه هایی با اعتبار 123میلیارد تومان و اشتغال 872نفر منهای اشتغال زایی سایت 4هزار هکتاری پرورش میگو داشته ایم.

استاندار گلستان با اشاره به پروژه های شهرستان کردکوی گفت: طرح های این شهرستان با اعتباری بالغ بر 123میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که بر اساس این سرمایه گذاری 500نفر اشتغالزایی ایجاد گردیده است.

دکتر صادقلو اقدامات صورت گرفته را تحفه هایی از سوی دولت تدبیر و امید برای مردم دانست و یادآور شد: امیدواریم با سفر مقام عالی وزارت به استان همچون گذشته شاهد پشتبانی های ایشان در جهت رشد و توسعه استان باشیم.

دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس است

 

دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس است

 

دولت مسئولیت خود را در لایحه منطقه آزاد اجرایی کرد و منتظر همت نمایندگان مجلس است

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 597
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1565

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:229
بازدید سال:13274
بازدید کل:2173785