عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » گزارش عملکرد سه ماهه حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن


گزارش عملکرد سه ماهه حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن

گزارش عملکرد سه ماهه حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن

یاسر کُر در نشست شورای مشورتی حوزه مشاور جوان استانداری گلستان که به ریاست علی نصیبی مشاور جوان استاندار تشکیل شد، اظهار داشت: بانک اطلاعات جامع جوانان شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری و... از جمله برنامه هایی است که در سطح شهرستان ترکمن پیگیر هستیم تا علاوه بر شناسایی و مشارکت این قشر از جوانان از ظرفیت های ایشان نیز به نحو مثبت استفاده کنیم.

مشاور جوان فرماندار شهرستان ترکمن برنامه محور بودن را یک اصل دانسته افزود: در حال تشکیل کمیته های 14 گانه هستیم تا با استفاده از ایده ها و پتانسیل اعضای این کمیته ها در جهت توسعه شهرستان گام برداریم.

کُر ادامه داد: ایجاد نشاط، تحرک و پویایی اجتماعی، توانمندسازی جوانان و برگزاری برنامه هایی بر اساس تقویم اجرایی از جمله برنامه های حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن هست که در این زمینه برنامه های متعددی را در حوزه فرهنگ در سطح شهرستان برگزار کردیم.

وی از دیگر اقدامات مثبت انجام شده به سلسله دیدارهای جوانان و فعالین با روسای ادارات شهرستان ترکمن اشاره و گفت: هدف از این دیدارها تعامل و اطلاع یافتن از ظرفیت های ادارات مرتبط با حوزه جوانان می باشد.

کُر، پیشنهاد برگزاری نشست مطبوعاتی فرمانداری با اهالی رسانه و همچنین گردش رسانه ای را در جهت توسعه شهرستان ارزیابی و تصریح کرد: اگر که فضای رسانه ای استان را رصد کرده باشید بر خروجی مثبت این اقدام و جهش قابل ملاحظه رسانه ای ظرفیت ها و قابلیت های توسعه ای شهرستان ترکمن صحه خواهید گذاشت.

یاسر کُر، جلسه جوانان با فرماندار شهرستان ترکمن و نشست بیش از 70 نفر جوانان بمناسبت هفته دولت و با حضور نصیبی مشاور استاندار گلستان را از دیگر برنامه های مثبت و گسترده حوزه مشاور جوان فرمانداری ترکمن در سطح شهرستان خواند.

وی با اشاره به اینکه جوانان احساس استقلال دارند، گفت: نباید برای جوانان قیم باشیم بلکه باید برای آنها بسترسازی کنیم. حتی می توان صفر تا صد فعالیت ها را به دست جوانان سپرد تا آزمون و خطا کنند و از دور مراقب و راهنمای جوانان باشیم.

یاسر کُر در پایان صحبت هایش اظهار داشت: در حوزه مشاور جوان فرمانداری شهرستان ترکمن دنبال این هستیم تا فضای ارتباطی سالم، مناسب و همراه با سازندگی را برای نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 1554
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 173

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 180
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1090
بازدید سال:14135
بازدید کل:2174646