عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توسعه شهرستان با همدلي مردم و مسئولان محقق مي شود.

نازقليچي:

توسعه شهرستان با همدلي مردم و مسئولان محقق مي شود.

توسعه شهرستان با همدلي مردم و مسئولان محقق مي شود.

" مرجان نازقليچي " سرپرست جديد فرمانداري شهرستان تركمن گفت: توسعه و پيشرفت شهرستان با همدلي، وحدت مردم و مسئولان محقق مي شود.
سرپرست جديد فرمانداري تركمن اظهار داشت : با توجه به اين كه بومي منطقه هستم و با تجربه و احاطه نسبي كه در حوزه هاي سياسي، عمراني، جغرافيائي، اجتماعي و فرهنگي شهرستان به واسطه سابقه خدمت در فرمانداري و پست بخشدار مركزي شهرستان تركمن طي سال‌هاي ۸۳ الي ۸۵ را دارم، اين نويد را به شما مي دهم با همكاري عوامل فوق و ساير همكارانم برنامه‌ريزي‌هاي دقيقي در جهت توسعه پايدار شهرستان ارائه كنم.
وي تصريح كرد: عقلانيت را در اجراي امور، تدبير را در تصميم‌گيري‌ها و رعايت قانون را به عنوان يك اصل مهم در روند فعاليت‌ها مدنظر خواهم داشت.
وي ادامه داد: در فضاي صميمي ضمن احترام به نظرات و گرايشها تمام سعي و تلاش خود را براي خدمت به مردم منطقه با پايبندي به ارزش‌هاي اسلامي به كار خواهم گرفت.
وي تصريح كرد: با پرهيز از افراط و تفريط در انجام امور ميانه روي و تعادل را در پيش خواهم گرفت و در فضاي صميمي ضمن احترام به نظرات و گرايش ها تمام سعي و تلاش خود را براي خدمت به مردم منطقه با پايبندي به ارزش هاي اسلامي به كار خواهم گرفت.
وي ادامه داد: در اين شهرستان مردان و زنان شريف و شهيدپرور اعم از اهل سنت و اهل تشيع در كمال وحدت و دوستي در تمام برنامه ها و حماسه هاي كشور تابع فرمايشات مقام معظم رهبري و پايبند به آرمان هاي امام راحل و خون شهدا هستند كه نمونه بارز آن راي بيش از ۸۰ درصدي مردم شهرستان تركمن به دولت تدبير و اميد گوياي اين حقيقت مي باشد.
نازقليچي گفت: شهرستان تركمن در كنار مشكلات عديده، قابليت هاي ويژه اي نيز دارد، كه نمونه آن واقع شدن جزيره آشوراده در اين شهرستان مي باشد.
سرپرست فرمانداري شهرستان تركمن افزود: ارزش اين جزيره به حدي است كه به زعم صاحبنظران، راه توسعه استان از شهرستان تركمن و جزيره آشوراده مي گذرد.
به گفته نازقليچي، توسعه اين شهرستان، برابر با توسعه استان و احياء صنعت توريسم در سطح استان مي باشد و اين جزيره پتانسيل تبديل به دهكده تفريحي و توريستي و ايجاد كمپينگ گردشگري و بازارچه ساحلي و زمينه ايجاد بستر لازم براي مشاركت بخش خصوصي به منظور سرمايه گذاري را دارد.
وي تاكيد كرد: عينيت يافتن همه اين قابليت ها، كاملا با حمايت و رويكرد سازنده دولت بستگي دارد و پيگيري ها و جديد استاندار براي تحقق اين امر مهم، مايه دلگرمي مردم شهرستان است.
وي اظهار كرد: اخيرا با پيگيري هاي استاندار، براي تعيين مرز دقيق استان گلستان و مازندران براساس مصوبه ۵ اسفند ۱۳۹۲ و تحقق يافتن اين امر، دلگرمي مردم را مضاعف كرده است.
براساس اين گزارش، "حسن صادقلو" طي حكمي با تائيد وزير كشور، "مرجان نازقليچي" را به عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان تركمن منصوب و از زحمات "عبدالحميد قربانزاده گوكلاني" تجليل كرد.
نازقليچي اولين فرماندار زن در شمال كشور و سومين فرماندار زن در كل كشور در دولت تدبير و اميد مي باشد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1505
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 18

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3483
بازدید سال:3483
بازدید کل:2163994