عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تشکیل شد


جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تشکیل شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تشکیل شد

جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن با حضور فیروزی فرماندار، نصیبی مدیرکل امور روستایی استانداری، حاج عبدالرحمن آخوند کر و حاج آقا رضاقلی ائمه جمعه موقت بندر ترکمن، بخشداران مرکزی و سیجوال و سایر مسئولین عضو شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) با اشاره به موضوع برجام گفت: کلیات برجام به نفع ایران اسلامی بوده ولی با توجه به اینکه امریکا استکبار جهانی بویژه صهیونیستها با ماهیت انقلاب ظلم ستیز ما مشکل دارند ایجاد موانع از سوی آنها طبیعی است.
وی افزود: با تدبیر مقام معظم رهبری و سیاست دولت تدبیر و امید حداقل منافعی که برجام برای کشور داشت این بود که توپ را به حیاط دشمنان انداخته است.امروز اگر امریکا برجام را لغو و علیه آن حرکت کند به همه دنیا اثبات میشود که امریکا دنبال تنش و جنگ است نه جمهوری اسلامی ایران.
در ادامه فیروزی با اشاره به ایام آذرماه سال جاری افزود: نامگذاری 5 آذر به نام بسیج مستضعفان به دستور امام خمینی (ره) در واقع دستور استحکام همیشگی این نظام و ملت بوده است و ضمن گرامیداشت 16 آذر و تبریک هفته وحدت گفت: وحدت کلمه ای است که ما را به وضعیت امروز رسانده است و بخاطر وجود وحدت، تاکید امام امت و پیگیر یهای مقام معظم رهبری ایران با وجود اقوام و مذاهب متعدد کشوری به دور از هرگونه تفرقه تبدیل شده است.
وی لازمه استمرار و آرامش کشور را وحدت دانست و گفت بایستی تلاش کنیم خدشه ای به آن وارد نشود.فرماندار با اشاره به کنگره اجلاسیه 4000 شهید استان در 25 آذر ماه از همه مسئولین خواست بصورت پررنگ حضور و همکاری داشته باشند.
فیروزی در پایان به مشکلات عمده شهرستان از جمله بیکاری، طلاق، خرید و فروش خرد مواد مخدر،سد معبر، حاشیه نشینی و ساخت و ساز و صید غیرمجاز اشاره و افزود: مهمترین مشکل شهرستان بیکاری است که تبعات آن در ابعاد مختلف به صورت انواع آسیب ها در جامعه بروز میکند.وی از مسئولین خواست به مردم اجازه کار غیرقانونی ندهند تا تبدیل به تنش و هزینه برای نظام نشود.
در ادمه نصیبی مدیرکل امور روستایی استانداری با اشاره به اهمیت توسعه روستاها گفت: با توجه به اینکه 49درصد جمعیت استان ما در روستا زندگی میکنند توسعه روستاها اهمیت دوچندانی در توسعه استان دارد.
وی در این راستا رعایت عدالت در توزیع امکانات و بهره مندی متوازن شهر و روستا از پروژه ها و امکانات و برنامه ها را از مسئولین ادارات شهرستان خواستار شد. وی در ادمه به موضوع تفاهم نامه ها وطرح ها و اعتبارات عمرانی برای رونق اقتصاد و اشتغال روستاها پرداخت.
همچنین حاج آقا رضاقلی امام جمعه موقت بندرترکمن ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم و هفته وحدت گفت: وحدت و انسجام یکی از نیازهای ضروری جامعه اسلامی است و با اشاره به کلام حضرت علی (ع) در نهج البلاغه در خصوص اهمیت وحدت افزود: اگر مسلمین در جامعه متفرق شوند طعمه شیطان، امریکا،اسرائیل و استکبار جهانی خواهیم شد و لذا با جود وحدت دشمنان ناکام خواهند شد.
در ادامه حاج آخوند کر امام جمعه موقت بندرترکمن نیز ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی اکرم(ص) گفت: امیدوارم در سایه حب نبی و محبت رسول خدا با وحدت و محبت زندگی کنیم و با الگو قراردادن آن حضرت در تمام امور زندگی به سعادت برسیم.در ادامه حاج آخوند کر امام جمعه موقت بندرترکمن نیز ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت نبی اکرم(ص) گفت: امیدوارم در سایه حب نبی و محبت رسول خدا با وحدت و محبت زندگی کنیم و با الگو قراردادن آن حضرت در تمام امور زندگی به سعادت برسیم.

جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تشکیل شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تشکیل شد

 

جلسه شورای اداری شهرستان ترکمن تشکیل شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 814
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1810

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 385
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:843
بازدید سال:13888
بازدید کل:2174399