عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان ترکمن


برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 همزمان با هفتمین سالروز حماسه تاریخی 9دی و میثاق امت با ولایت، مراسم گرامیداشت این حماسه تاریخ ساز انقلاب اسلامی با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن، حجت الاسلام منصوری امام جمعه اهل تشیع شهرستان و سایر مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان در محل مسجد جامع بندرترکمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار در این مراسم اظهار داشت: حماسه ماندگار 9 دی به واسطه حضور مردم آفریده شد که نشان از ولایتمداری ملت انقلابی ما دارد.

وی افزود: در آن ایام ملت انقلابی ایران نشان داد که هیچگاه رهبر خود را تنها نمی گذارند و برای دفاع از آرمانهای انقلاب تا آخرین نفس همواره اماده اند.

فیروزی تصریح کرد: اتفاقات نامیمون آن ایام باب سوء استفاده را برای دشمنان انقلاب ایجاد کرد. لذا وقتی مردم دیدند که خط قرمز اسلام و ولایت در خطر است خودجوش با حرکت میلیونی خود در سراسر کشور به پا خاستند.

فرماندار اذعان داشت: در فتنه 88 دشمنان و معاندان نظام خوشحال بودند در کشور آشوب ایجاد شده اما فکر نکردند که رهبر انقلاب با بصیرت خود این توطئه را نیز همانند سایر نقشه های پلید آنان خنثی میکند.

وی افزود: حماسه 9دی وابسته به یک جناح خاصی نیست چرا که مردم در آن روز نشان دادند با در خطر بودن اساس و کیان اسلام جان خود را فدا می کنند تا اسلام حفظ شود.

فرماندار نشان کرد: حماسه 9دی استمرار حماسه های قبلی انقلاب است چرا که هرگاه انقلاب با خطر مواجه شود مردم به پاخاسته و از انقلاب دفاع می کنند.

فیروزی یادآور شد: بی شک هوشمندی رهبر فرزانه انقلاب در هدایت پیامبر گونه خود مسیر انقلاب را از طوفانهای زمانه محفوظ داشته و همواره موجب عزت و سرافرازی نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام محمد صالح منصوری امام جمعه اهل تشیع  شهرستان در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی شهرستان با اشاره به ماهیت گردانندگان فتنه 88 اظهار داشت: فتنه 88 جریانی آمریکایی صهیونیستی بود که از سالها قبل برنامه ریزی شده بود.

وی افزود: دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به اسلام با برنامه ریزی های وسیع خود فاصله ای ده ساله را لحاظ کردند به نحوی که می توان بعد از پیروزی انقلاب در سال 57 ، پایان جنگ تحمیلی در سال67 ، توطئه کوی دانشگاه تهران در سال 87 و فتنه آشوبگران را در سال 88 را مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: در فروردین 88 مقام معظم رهبری درحرم امام رضا دو ماه قبل از انتخابات به نامزدهای انتخاباتی هشدار داده بود که دشمن در صدد اجرای پروژه تقلب بزرگ در ایران است لذا باید آگاه و هوشیار بود.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه فتنه گران به دنبال هواپرستی هستند و هنوز برخی از خواص فتنه 88 را نپذیرفته اند اذعان داشت: هنوز تیز برخی از خواص موضع گیری خود را در قبال این فتنه اعلام نکرده اند و با سکوت خود به حمایت از این جریان می پردازند در صورتی که رهبر معظم انقلاب همواره اعلام کرده در خصوص فتنه شفاف صحبت کنید و برای همه شفاف سازی انجام شود.

وی با اشاره به توطئه نافرجام دنیاپرستان در سال 88 ابراز داشت:فتنه 88جریان پیچیده و هولناکی بود که در آن جریانهای مختلفی به میدان آمده تا تفکر انقلابی را از بین ببرند و تفکر لیبرالی را جایگزین آن سازند.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: خسارت به بیت المال ، فحاشی ، توهین به مقدسات انقلاب ، امام و ارزشهای اسلامی ، سردادن شعارهای ضدانقلاب از جمله نه غزه نه لبنان و نا امن کردن کشور از جمله نقشه هایی بود که فتنه گران با برنامه ریزی های خود اجرا کردند غافل از اینکه مردم غیور و انقلابی ایران برای دفاع از آرمانهای ناب اسلامی خود به میدان آمده و اساس توطئه های آنان را از بین می برند.

وی عنوان کرد: در حصر بودن سران فتنه خلاف قانون نیست چرا که حصری که برای سران فتنه در نظر گرفته شده  طبق آیات قرآن کریم است لذا اگر سران فتنه را محاکمه می کردند فرصت طلبان و سوء استفاده گران نظام آنان را امامزاده درست کرده و با بدعت گذاری مسایل جدیدی ایجاد می کردند و این تدبیر زیبای مقام معظم رهبری بود که این توطئه دشمنان را نیز خنثی نمود.

وی یادآور شد: ملت غیور و انفلابی ایران نشان دادند که دیانت داشته و با دینداری خود در مقابل فراز و نشیبها و مشکلات زمان از ولایت و رهبری حمایت کرده تا پوزه دشمنان را به خاک بمالانند.

پخش کلیپ از حوادث فتنه 88 و بیانات مقام معظم رهبری ، شعاردهی ، اجرای سرود در خصوص گرامیداشت 9ی ، قرائت بیانیه 9دی از جمله برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است در این مراسم حاضران با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا ، مرگ بر منافق و فتنه گر ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده و شعارهای پیرامونی یاد این حادثه بزرگ را گرامی داشتند.

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 

برگزاری مراسم  گرامیداشت  9 دی  در شهرستان ترکمن

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 840
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1840

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 297
بازدید دیروز: 452
بازدید ماه:1207
بازدید سال:14252
بازدید کل:2174763