عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر


پیام تبریک فرماندار به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن؛ طی پیامی آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به ملت شریف ایران خاصه مردم شریف شهرستان ترکمن تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد:

"بسم الله الرحمن الرحيم  

«وَ قُلْ جَاء الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كانَ زَهوقا ؛‌ و بگو حق آمد و باطل نابود شد، آرى باطل همواره نابود شدنى است.» (سوره اسراء، آيه 81) 

پس از سال ها حکمرانی طاغوت،  سرانجام در دوازدهم بهمن ماه سال ۵۷ ، روزی مهم و تاريخي در این كشور رقم خورد که به عنوان یکی از مهمترین حرکت های مردمی و یکی از تاثیرگزارترین جنبش های سیاسی انقلابی در سراسر دنیا محسوب مي شود.

۱۲بهمن ماه سال 13۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل (ره) به میهن عزیزمان؛ یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می‌شود و این بازگشت مقدمه‌ای برای حرکت بی‌سابقه ملت ایران در به ثمر رساندن انقلاب شکوهمند اسلامی بود. پیروزی انقلاب اسلامی بدون شک از بزرگ‌ ترین افتخارات و دستاوردهای ملت مسلمان ایران است که در سایه یکپارچگی، وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی، ظلم‌ستیزی، بیداری و آزادی‌خواهی مردم به وقوع پیوست.

پس ازگذشت حدود چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، کشور پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است و کشور عزیزمان پس از گذراندن سالهای پرفراز و نشیب و روزهای حادثه خیز واکاوی کارنامه سی و هشت ساله نظام برآمده از انقلاب اسلامی می تواند دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتر یاری کند. عدالت و نفی تبعیض، استقلال همه جانبه، آزادی اندیشه، حاکمیت شریعت و ارزشهای اسلامی، ستیز با استبداد و خودکامگی تنها بخشی از شعارهای دوران انقلاب بود که با سرنگونی رژیم ستم شاهی و استقرار جمهوری اسلامی می بایست به بار نشیند.

اما در این بین بی شک درگذشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از یاران دیرین معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در طلیعه سی و نهمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی داغ بزرگی بر دوستداران و دلدادگان به انقلاب اسلامی نهاد اما ملت عزيز ما در تشییع پیکر ایشان به خوبي نشان داد که سپاسگزار خدمات مسئولان نظام جمهوری اسلامی هستند و این مهم را با حضور با صلابت دوباره خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز اثبات خواهند نمود.

اینک بر ماست که قدردان خون شهدا، امام شهدا و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش های نظام و انقلاب که اکنون تحت زعامت و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری و تدابیر دولت تدبیر و امید عرصه های نوینی در جهان اسلام و نظام بین الملل گشوده است، کوشا بوده و تلاش کنیم.

اینجانب با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن ، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور محترم و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و غیور شهرستان ترکمن، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی می دارم و از ملت فهیم و همیشه در صحنه دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب به ویژه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

عبدالحکیم فیروزی - فرماندار شهرستان ترکمن"


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 618
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1896

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 152
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3553
بازدید سال:3553
بازدید کل:2164064