عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن


برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

چهارمین جلسه ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  شهرستان ترکمن با حضور عبدالحکیم فیروزی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان، شیرنگی معاون فرماندار ، بخشداران مرکزی و سیجوال و سایر اعضای ستاد انتخابات شهرستان روز شنبه مورخ 14/12/95 در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرماندرای شهرستان ترکمن؛ عبدالحکیم فیروزی فرماندار با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: بحث انتخابات وظیفه خطیری است و از گستردگی ویژه ای برخوردار بوده لذا بخشداران ومسئولین کمیته های چندگانه با سعی و تلاش خود نسبت به برگزاری باشکوه انتخابات اهتمام ورزند .

وی در ادامه ضمن تاکید بر اجرای قانون درمراحل انتخابات گفت : مجریان انتخابات در دولت تدبیر و امید در تمامی امورات مربوطه به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه می کنندتا انتخابات به صورت سالم ومطلوب برگزار شود .

فرماندار گفت : اعتماد به نظام با رأی واقعی مردم ماندگار است لذا تمامی مسئولین با تکیه بر قانون در راستای اجرای آن تلاش کنند تا انتخاباتی خوب و سالم توام با حضور حداکثری مردم را فراهم سازند.

در ادامه شیرنگی معاون فرماندار گفت : انتخابات از مهمترین مصادیق فعالیت سیاسی و مردم سالاری دینی در کشور است. رویدادی است که مردم سرنوشت خود را رقم می زنند و افراد مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

 وی ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات در شهرستان گفت: سلامت انتخابات از مهمترین وظایف اعضای ستاد انتخابات بوده لذا سعی شود با آماده سازی و فراهم کردن بستر مناسب در تمامی حوزه های انتخاباتی و استفاده از ظرفیت های دستگاههای اجرایی شهرستان، انتخاباتی عاری از نقص داشته باشیم و یادآور شد تمامی اقدامات انجام شده در انتخابات مستند سازی شوند.

برگزاری چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 591
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1979

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:577
بازدید سال:13622
بازدید کل:2174133