عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری دومین جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن


برگزاری دومین جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

برگزاری دومین جلسه  کمیته حقوقی ستاد انتخابات  شهرستان ترکمن

  دومین جلسه کمیته حقوقی ستاد انتخابات  دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شهرستان ترکمن با حضور شیرنگی معاون فرماندار و جانشین ستاد انتخابات شهرستان، بیژه مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات شهرستان و سایر اعضای کمیته  راس ساعت 8 صبح روز دوشنبه  مورخ 28/1/96 در محل دفتر معاونت فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن، شیرنگی معاون فرماندار ضمن تسلیت به مناسبت وفات شهادت گونه حضرت زینب (س) و با اشاره به موضوع انتخابات گفت: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، اعتمادسازی و تزریق اعتماد به جامعه از جمله مهمترین اهداف ما در انتخابات است.
شیرنگی گفت: محیط انتخابات و بستر جامعه در فضای انتخاباتی باید یک محیط سالم و عاری از هرگونه شک و شبهه باشد. عملکرد ما مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید به گونه ای باشد که مردم با اطمینان خاطر پای صندوق های رأی حاضر شوند و اطمینان داشته باشند که رأی آن ها تأثیرگذار است چرا که این یک میدان رقابت است و تعیین کننده خود مردم هستند.
وی با اشاره به نقش کمیته حقوقی اظهار داشت: نقش کمیته حقوقی ستاد انتخابات در برگزاری یک انتخابات سالم و جلب اعتماد عمومی بسیار مهم و موثر است. بایستی تلاش کنیم فضای انتخابات آرام توأم با امنیت باشد تا مردم با خیال آسوده و راحت در پای صندوق های رأی حاضر شوند. فضای جامعه رصد شود و کاندیداها از مسائل غیر اخلاقی و تخریب یکدیگر اجتناب نمایند و دقت شود بویژه در فضای مجازی آبروی کاندیداها مورد تعدی قرار نگیرد. رفتار کاندیداها و فعالیت ستاد ها بجد مورد بررسی قرار گیرد تا بر اساس قاعده انقلاب و نظام اسلامی باشد.
معاون فرماندار افزود: فضای مجازی از جمله ظرفیت هایی است که قرار است به عنوان مکمل در کنار سایر رسانه ها برای ایجاد شور انتخاباتی مورد استفاده قرار گیرد و اگر دقت نشود همانند تیغ دولبه خواهد بود.
وی همچنین گفت: ما باید در این کمیته نسبت به آگاهی بخشی مردم، طرفداران و خود کاندیداها و راهنمایی نسبت به مقررات انتخاباتی  تلاش کنیم تا شاهد هیچگونه تخلفی در زمان انتخابات نباشیم.  و عوامل برگزار کننده راهنمایی لازم را انجام دهیم. تعامل با سایر کمیته ها، هیئت های اجرایی و نظارت یکی از ارکان انتخابات مسئولین دستگاه های اجرایی هستند که باید تلاش کنند بستر را به گونه ای آماده کنند تا این رویداد مهم ملی و حساس به درستی و بدون چالش برگزار شود.

برگزاری دومین جلسه  کمیته حقوقی ستاد انتخابات  شهرستان ترکمن

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 467
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2051

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 363
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:821
بازدید سال:13866
بازدید کل:2174377