عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تشکر فرماندار از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96


پیام تشکر فرماندار از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96

پیام تشکر فرماندار از حضور حماسی مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96

عبدالحکیم فیروزی، فرماندار شهرستان ترکمن با صدور پيامي، از حضور پرشور و حماسي مردم اين شهرستان در انتخابات دوازدهمين دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا تقدير و تشكر نمود.
به گزارش روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ترکمن؛ متن پیام بشرح ذیل می باشد؛
"بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و فهیم شهرستان ترکمن، باز هم با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری پس از صبر و مقاومت در برابر فشارهای اقتصادی، اما با روحی امیدوار و سربلند از این آزمون بیرون آمد و در ادامه، جلوه باشکوه دیگری از حماسه حضور خود را در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه به نمایش گذاشت و با حضور خود در پای صندوق رأی، این پیام را به سکانداران دولت تدبیر و امید رساند که ضمن اعتماد مجدد به سیاست ها، برنامه ها و جهت گیری های دولت در ابعاد داخلی و خارجی، با تمام توان و ظرفیت، سعی در تسریع هر چه بیشتر به روند توسعه و پیشرفت کشور، حامی و پشتیبان کارگزاران صادق، امین و خدوم خود هستند.
بر خود فرض می دانم از حضور یکایک مردم بزرگوار و شریف، کاندیداهای محترم و ستادهای انتخاباتی آنان، اعضای محترم شورای تأمین، ادارات و نهادهای انقلابی شهرستان، اعضای سختکوش ستاد انتخابات، هیأتهای محترم اجرایی، نظارت و بازرسی که با جدیت، صداقت و امانت در برگزاری انتخابات و صیانت از آرای مردم تلاش و کوشش نمودند، تشکر و قدردانی نموده و همچنین از ائمه جمعه و جماعات و اصحاب رسانه که به هرچه بهتر برگزار شدن این انتخابات کمک نمودند، صمیمانه و خاضعانه سپاسگذاری نمایم.
حال و پس از اتمام رقابت انتخاباتی، رفاقت‌ها آغاز گشته است و منتخبین مردم باید در راستای نامگذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"، خدمت به مردم و حل مشکلات زندگی آنان و صیانت از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی جزو اولویت‌های جدی  منتخبین هر دو انتخابات قرار گیرد. ان شاءالله
عبدالحکیم فیروزی
فرماندار شهرستان ترکمن"


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 459
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2163

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : پنج بعلاوه شـش؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 324
بازدید دیروز: 249
بازدید ماه:782
بازدید سال:13827
بازدید کل:2174338