عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرهنگ در توسعه جامعه نقش محوری و اثرگذاری دارد

فرماندار در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت شاعر و عارف ترکمن " مختومقلی فراغی"؛

فرهنگ در توسعه جامعه نقش محوری و اثرگذاری دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

فرهنگ در توسعه جامعه نقش محوری و اثرگذاری دارد

  الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن در  جلسه هماهنگی برگزاری مراسم نکوداشت شاعر و عارف ترکمن " مختومقلی فراغی" که پیش از ظهر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: فرهنگ در توسعه جامعه نقش محوری و اثرگذاری دارد و با فرهنگ درست و اصولی جامعه سالم و رو به رشدی خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار اظهار داشت: ما شخصیت ها و ظرفیت های بزرگی در حوزه فرهنگ داریم که تاثیر عمیقی در تاریخ ادبیات این سرزمین گذاشتند که یکی از آنها مختومقلی فراغی می باشد.
وی افزود: همه تلاش های ما در برگزاری مراسم نکوداشت شخصیت ها بایستی علاوه بر گرامیداشت آنها، بهره برداری و استفاده از ظرفیت و آثار آن ها برای بهبود و رشد فرهنگی و پیشرفت جامعه باشد چرا که آنان زندگی با عزت و سربلندی را تبلیغ و برای شخصیت سازی پیام دارند تا انسان های محکم و سالمی تحویل جامعه دهیم در واقع آنها آموزگاران جامعه هستند و در هر مقطعی باید از آنها استفاده کنیم.
فرماندار افزود: این مراسم یک فرصت است که از آن بایستی در راستای تلنگری به نسل جوان و نوجوان استفاده کنیم و اذهان آنها را به سمت این پیام ها سوق دهیم چرا که اینها در معرض آسیب های فراوانی قرار گرفته اند.
هیوه چی در خصوص اهمیت مسئله فرهنگ با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) گفت: فرهنگ زیربنای توسعه است. در همه زمینه ها چه فنی، عمرانی ، فیزیکی و .. کار فرهنگی و تبلیغ لازمه کار است لذا اذهان جامعه را باید به این سمت سوق دهیم و در راستای فرهنگ و فرهنگسازی تلاش کنیم تا با فرهنگ اصولی حرکت و رشد کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: از سمن ها، اقشار فرهنگی جامعه و فرهنگ دوستان انتظار داریم در راستای توسعه فرهنگ جامعه وارد میدان شده و از طریق راهکارهای مختلف در این حوزه تلاش کنند چرا که با هنگ درست و سالم جامعه سالم خواهیم داشت و میزان آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش خواهد یافت.
 
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 701
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2749

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 19
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3420
بازدید سال:3420
بازدید کل:2163931