عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر


پیام تبریک فرماندار بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر

 بمناسبت فرارسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر ، الیاس هیوه چی معاون فرماندار شهرستان ترکمن پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به این شرح است:
بسم ا… الرحمن الرحیم
روز کار و کارگر یادآور کوشش و جوشش زنان و مردانی است که در کارخانه ها، شرکت ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها، صنایع ومعادن ،خانه ها وجای جای زمین وزمان به زندگی معنا وحرکت می بخشند وبا کمترین بهره گیری، بیشترین بهره دهی وسود مندی را نثار وایثار جامعه می کنند.
روز کارگر روز سپاس از مردان مردی است که با دستان پینه بسته خود دستاوردهای بزرگی را به میهن عزیز خود اهداء نموده ونیز یادآور زنانی شیرمرد است که شور وشوق تلاش آنان کانون گرم خانواده واجتماع را استحکام می بخشند وفرشتگان آسمان را به تحسین وتعظیم وا می دارند. مردان وزنان کارگر درودتان باد که شما ترنم نسیم وتکلم بهار وتلاقی شور وزندگی در گردونه هماره پوینده زمینید ودستان پرتوان وزندگی ساز شما شوق آفرین وشورانگیز،چرخ بودن وماندن وآبادی واستقلال را به گردش درآورده وباران وار وآفتابسان روزاروز نقشی نو وطرحی تازه وشکوهی ماندگار بر صفحه هستی رقم می زند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش شهرستان که با خلاقیت و تلاش شبانه روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه جانبه شهرستان را فراهم می نمایند تبریک می گویم. امید آنکه در سال «حمایت از کالای ایرانی» و در راستای سیاست ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف این سربازان عرصه کار و تلاش ،گام های بزرگ دیگری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 386
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2785

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 89
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3490
بازدید سال:3490
بازدید کل:2164001