عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)

  الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی فرا رسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
امنیت واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان وفداکاری ایثار گران وتلاش قابل تحسین ودرایت وتدبیر هوشمندانه وقابل تقدیر مجموعه گمنام وبا اخلاص وتوانمندی است که با مبارزه بی امان با ترفندهای دشمنان اسلام آرامش وامنیت را به مرد دشمنان این مرز و بوم همواره و پیوسته با انواع طراحی ها و توطئه ها علیه ایران اسلامی، نهایت توان خود را بکار برده اند اما با مقاومت و خنثی نمودن دسیسه های شوم آنان از طرف فرزندان رشید و جان برکف کشور روبرو شده اند.
سربازان گمنام امام زمان(عج) مدال افتخار آمیز گمنامی بر سینه  خود دارند و  مقتدرانه و هوشمندانه ترفندهای پیچیده بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران را یکی پس از دیگری خنثی و نقش بر آب می کنند.
حقیقتا امنیت پایدار کنونی میهن عزیز اسلامی مرهون جانفشانی شهدای والامقام، جانبازان سرافراز و ایثارگران عزیزی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی در برابر توطئه های دشمنان ایستادند و امروز نیز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خدمت خالصانه نیروهای مخلص و گمنام امام زمان (عج) ، حفظ شده است.
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  گرانقدرعرصه امنیت و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، "هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف ایران و همه کسانی که در ایجاد امنیت نقش آفرینی می کنند، به ويژه همکاران خدوم و مديريت اطلاعات شهرستان ترکمن تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
امید است این مجموعه ارزشمند و انقلابی در خط مقدم رویارویی و خنثی سازی برنامه دشمنان، همچون گذشته با حضور موثر و پرصلابت مایه آرامش و اطمینان خاطر دوستان و ناامیدی دشمنان این سرزمین را فراهم نمایند.
 الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن
 
 
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 597
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2786

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 29
بازدید ماه:239
بازدید سال:13284
بازدید کل:2173795