عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تسلیت فرماندار ترکمن به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد


پیام تسلیت فرماندار ترکمن به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

پیام تسلیت فرماندار ترکمن به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد

 الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، فرا رسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
"بسمه تعالی
امام‌ خمینی‌، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌.
چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند. امروز آن چه مایه عزت، سربلندی و مجد و عظمت ایران عزیز در عرصه بین الملل و منطقه است پایبندی، اهتمام و وفاداری به راه، سیره عملی و نظری و مکتب امام راحل عظیم الشان است.
امروز به‌ برکت‌ نهضت‌ آن‌ یگانه‌ی‌ دوران‌، مسلمانان‌ در همه‌جا بیدار شده‌ و کاخ‌ امپراتوریهای‌ سلطه‌ی‌ ظالمانه‌، رو به‌ ویرانی‌ نهاده‌ است‌. ملتها ارزش‌ قیام‌ ملی‌ را دریافته‌ و غلبه‌ی‌ خون‌ بر شمشیر را تجربه‌ می‌کنند و همه‌ در همه‌جا، چشم‌ به‌ ملت‌ مقاوم‌ ونستوه‌ ایران‌ دوخته‌اند.
رحلت آن شخصیت بی نظیر نیز همچون حیاتش منشأ بیداری و نهضتی دوباره شد و راه و یادش جاودانه گردید؛ چرا که او حقیقت بود و حقیقت همیشه زنده است و فناناپذیر.
اینجانب ضمن عرض تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل(ره)؛ قیام خونین ۱۵ خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد، را گرامی داشته، انشاءا... با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله)، و اجرای برنامه های مدبرانه دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نمائیم.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن"
 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 771
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2847

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 183
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3584
بازدید سال:3584
بازدید کل:2164095