عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد


ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

 ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن پیش از ظهر امروز سه شنبه 20 شهریور  با حضور الیاس هیوه چی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران تابعه و سایر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن تسلیت ایام محرم و سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یارانش اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی در جهت اصلاح و امر به معروف و نهی از منکر است چرا که رسالت امام حسین (ع) در این راستا بوده است لذا در شرایط امروز بایستی با اعتقاد به باورهای دینی،تلاش کنیم در راستای اصلاح امور گام بداریم.
فرماندار گفت: اگر قرار باشد پای آرمان های انقلاب و سربلندی و عزتمندی نظام جمهوری اسلامی بایستیم و با امریکای جهانخوار مبارزه کنیم بایستی هزینه ای پرداخت کنیم و هزینه ها شرایط سخت امرز است.
وی تصریح کرد: در طول 40 سال انقلاب بسیاری از مشکلات را تحمل کردیم و با وحدت و هماهنگی و پشتیبانی و انسجام از موانع عبور کردیم و از سختی های کنونی نیز به امید خدا، با وحدت و مدیریت و هماهنگی و اتحاد عبور خواهیم کرد ترفندهای دشمنان نقش بر آب خواهد شد.
هیوه چی اظهار داشت: برخی افراد بدون درنظر گرفتن منافع ملی و منافع مردم، تنها به فکر منفعت طلبی و سودجویی هستند و مهمترین وظیفه ستاد تنظیم بازار کنترل بازار است لذا بازرسی ها با تیمی قوی، مقتدر و تلاشگر بایستی در سطح شهر و روستاها با تابلوی مشخص صورت بگیرد تا افراد سودجو احساس ناامنی کنند.
وی با اشاره به بازگشایی مدارس افزود: کانون هایی برای عرضه مستقیم لوازم التحریر در شهرستان ایجاد شود تا مردم نگران نباشند، چرا که اگر مردم تلاش مسئولین را ببینند اعتماد می کنند و آرامش خواهند داشت.
وی با اشاره به مسائل فرهنگی امروز اظهار داشت: هجوم مردم برای خرید بیش از نیاز در این جنگ های روانی  را باید مدیریت کنیم تا تعادل در بازار حفظ شود و به مردم اطمینان دهیم اگر کالایی در بازار با کمبود روبرو شود پیگیری خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: عده ای سودجو از این آشفته بازار روانی دنبال منفعت و احتکار هستند لذا بایستی مدیریت و کنترل شوند تا آرامش در جامعه حکمفرما شود.

ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

 

ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

 

ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 331
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3040

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 150
بازدید دیروز: 135
بازدید ماه:3551
بازدید سال:3551
بازدید کل:2164062