عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد


نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن صبح امروز پنج شنبه 13 دی با حضور فرماندار، بخشداران تابعه و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ الیاس هیوه چی فرماندار با اشاره به رسته های اعلام شده در فاز دوم اشتغال اظهار کرد: تسهیلات استغال در مرحله اول بدون محدودیت در همه رسته های شغلی بود تا تلنگری به حوزه اشتغال زده شود اما در مرحله دوم محدودیت هایی ایجاد شده است و در بسیار از رسته ها نمی توان متقاضیان را برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی کرد.
وی افزود: در حوزه جهادکشاورزی، تنها در حوزه مراکز تحقیقاتی و اصلاح نژاد نباتات می توان متقاضیان را به بانک معرفی کرد.
فرماندار تصریح کرد: شیلات هم ظرفیت و هم جاذبه دارد و می تواند کمک کند در رسته های اعلام شده سرمایه گذار جذب شود.
وی با اشاره به این که تاکنون 70درصد تعهد اشتغال شهرستان محقق شده تاکید کرد: در راستای تحقق 30 درصد باقی مانده تعهد اشتغال شهرستان، مدیران دستگاه ها  فعال تر از گذشته اقدام کنند و بطور جدی در رسته های اعلام شده پیگیری کنند تا پایان سال شاهد تحقق 100درصدی این تعهد باشیم.
هیوه چی گفت: برخی از ادارات توانستند از سقف تعهد خود فراتر روند و درصد جذب بیشتری داشته باشند از جمله آموزش و پرورش و سایر ارگان ها، لذا انتظار داریم مابقی تعهد شهرستان با همین روند محقق شود.
وی افزود: عوامل عدم جذب نیازمند بررسی هم در کمیته نظارت و هم در کمیته فنی ستاد اشتغال است و باید بررسی شود چه ظرفیت هایی در شهرستان داشتیم و چرا نتوانستیم از آن ها در جهت اشتغال استفاده کنیم تا خروجی آن برای برنامه ریزی سال بعد مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس ستاد اشتغال شهرستان همچنین از ادارات شهرستان خواست در نیازسنجی آموزشی برای سال آینده کمک کنند چرا که این نیازسنجی در جهت بهبود وضعیت اشتغال کمک خواهد کرد از ظرفیت های مغفول مانده استفاده درست کنیم.
وی در حوزه اشتغال ادارات به مواردی از جمله وارد کردن آمار اشتغال های ایجاد شده در سامانه رصد و تدوام و استمرار راستی آزمایی ها اشاره و تاکید کرد اعتبارات لازم در جای خود صرف شود.
فرماندار بر بازدید مستمر کمیته نظارت ستاد اشتغال شهرستان از پروژه های بهره مند از تسهیلات اشتغال پایدار تاکید و گفت: این بازرسی ها هم نقص کار و هم مطالبه کارآفرینان را بازگو می کند و نیز باعث جلوگیری از انحراف در اجرای طرح ها خواهد شد و در این راستا بر بیمه کردن شاغلان تاکید کرد.
وی همچنین افزود: برای رسته های متقاضی اعتبار کلان سقف تسهیلات برای هر شغل 150 میلیون تومان است.
هیوه چی با اشاره به طرح روستاهای فاقد بیکار گفت: با نظارت بخشداران و با کمک اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی بایستی بیکاران واقعی شناسایی و آمار دقیق و درست را استخراج کنیم و در این خصوص بخشداران پیگیری و گزارش های لازم را ارائه دهند.
در پایان فرماندار از همه مدیران دستگاه هایی که در حوزه رسته های اعلام شده قرار دارند خواست با قوت تمام در راستای تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال شهرستان تلاش کنند تا آمار بیکاری و به تبع آن آسیب های اجتماعی کاهش یابد.

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 

نهمین جلسه ستاد اشتغال شهرستان ترکمن برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرترکمن
  • بازدید : 545
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3225

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*
کد امنیتی
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 358
بازدید ماه:13041
بازدید سال:13041
بازدید کل:2173552